• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • MiaFia 2012

Hej Uppåt: det finns även lägre priser än 9000 euro i Spanien, vi betalar kring 6500 euro för vår behandling och jag hade kontakt med en massa kliniker med både lägre och högre priser. Dock tillkommer ju en massa kostnader för resor, undersökningar i Sverige etc. Kostar alltså som i Finland, fast man kan inte få ersättning från FK. Dock tror jag att spanska kliniker har lite bättre statistik än de jag kollade i Finland.

• Pippi70

Godmorgon på er alla:) vill önska er alla en glad o trevlig påsk!

Karin: hur mår du? Ska du testa nån gång i helgen?

Hoppas hoppas det blir plus!!! Håller tummarna så mycket jag kan!

Myran: tror det är klokt att du tar b

• Pippi70

Ska sluta göra inlägg på iphonen...

Myran: tror det är klokt att du tar både antibiotika o kortison.

Skadar ju inte! Knapra på du:)

MiaFia: hoppas du får besked snart när det blir dax!!

Tycker också väntan är jättejobbig!!

Kommer klättra på väggarna mellan ET o testdag!!

Alla våra datum vi fått av kliniken är preliminära så vi vågar inte boka flyget riktigt ännu..

Kramar

• Karin71

Ja, Glad Påsk på Er!
    Jag mår egentligen precis som vanligt men väldigt nervös/spänd/förväntansfull etc.... Bara några dagar kvar tills det stora testet!
    Kram
    KarinSolig

• vinkan1

Hej alla fina kämpar! För en vecka sen föddes våra två små, en liten pojke och en liten flicka. Knappt 3 kg vardera. Allt gick jättebra och vi är så glada, men trötta Glad påsk till er alla!

• Karin71

Stort stort grattis vinkan1! Vilken fantastisk påskpresentNalleNalle.
    Verkligen roligt att höra att ni alla mår bra!
    Kram!

• AmelieS

Stort grattis Vinkan till era små!
    Vad jag har väntat på att få höra av digGlad
     Vilka stora barn ni har fått och vad skönt att allt gått bra. Många kramar  

• mariposa

Grattis Vinkan! Vilken oerhörd lycka! BabyBaby

Karin: Nervöst, nervöst. Jag håller tummarna hårt nu i helgen! 

Pippi: Jag minns att jag också var fundersam över det där med att slemhinnan ska släppa, att det hinner gå så många dagar innan transfern och då vill jag minnas att jag läste på IVIs forum att en läkare hade svarat att man kan knapra Progynova i uppemot 50 dagar. Jag tror att du kan vara lugn. 

Myran och Miafia-kram! 

G L A D  P Å S K till alla i tråden! 

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?