• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Angie08

Känns ungefär samma för mig, somnade direkt efter jobbet idag och vaknade NU :o
    Känner mig fortfarande trött men hungrig och illamående så måste nog äta"middag" nu.
    Jag tror också jag har äl nu till helgen så får se hur det går..

• Soffipropp

Ja jag är helt slut. Så här trött har jag aldrig känt mig. Har ni börjat mysa på redan nu?:)

• Soffipropp

Enligt appen på telen har jag ÄL på lör. O idag kom det som en liten slem klump när jag kissade med lite blod stänk i. Vet du vad det kan vara?

• Angie08

Har ingen aning vad de kan vara :/ har du googlat eller fått reda på vad de kan ha varit?

• Soffipropp

Nej ingen aning. Känner mig hur trött som helst och magen är jätte svullen. Har även molat lite i den idag. Vad är det som händer

• Soffipropp

Nej inte testat. Men jag tkr jag borde haft tex svullna bröst eller något sådant. Igår såg magen jättestor ut. Jag brukar ha lite svullen magen när jag vart på jobbet men igår var den gigantisk och förstoppad är jag nog också.

• Soffipropp

Jo fast häromdagen när jag var på toa i gjorde nr 2 var jag fortfarande uppblåst och är fortfarande:(

• Angie08

Jadu, då har jag tyvärr ingen aning om vad det kan vara :( kanske gå till doktorn? Om du tycker att det känns som att något är fel i din kropp.

Svar på tråden Vågar man testa?