• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Angie08

Jag tycker att de borde visa :) men man vet ju aldrig. Många som plussar sent eller så kanske du hade sen äl :)

• Angie08

nu har jag börjat blöda lite :( Väldigt lite men det kommer nog igång på riktigt under dagen så jag får väl chansa på att jag inte var gravid då :( 
    Hoppas det går bättre för dig! 

• Angie08

Någon som börjat blöda efter bim och ändå varit gravid? Som de gått bra för?

• Angie08

Va tvungen att testa ändå och det var så gott som negativt :(
    Så nu är Väl mensen på ingång.
    Hur går det för dig?

• Soffipropp

Tog ett test jag också, ett clearblue men det såg ut som det var lite färgrester på ena sidan o sen var det bara ett streck så det var väl negativt. Vet inte vad som händer med min kropp, fattar ingenting. Har molande värk men ingen mens och den brukar alltid vara punktlig annars.

• Soffipropp

Idag är jag riktigt nere. O jag och min sambo som åkt iväg över helgen o ska bo på hotell o ha det mysigt o nu har jag jordens mensvärk:( varför vill det aldrig ta sig för oss:(

• Angie08

Du har alltså fått den nu?
    Jag tror de inte tar sig för att man tänker på det för mycket istället för att bara ta det som det kommer och sluta räkna dagar till bim osv.

• Soffipropp

Ja den har kommit. Har sån grym mensvärk:( jo precis det tror jag också. Men det är himla svårt o låta bli alltså. Hur går det för dig?

Svar på tråden Vågar man testa?