• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Setubal
    Anonym (Lyckligt gifta män) skrev 2021-01-21 23:32:27 följande:

Jag har en fetisch för lyckligt gifta män. Inte någon swinger, någon i öppen relation, inte någon som vänstrar utan trogna lyckligt gifta män.

Träffar jag en sådan blir jag både jättekär och jättekåt. Samt jätteledsen eftersom han inte vill ha mig, är en rätt motsägelsefull självsaboterande fetisch det där.

det låter ju lite självdestruktivt. Jobbigt o vara både kåt o ledsen fast det kanske kommer i olika omgångar
  • Anonym (Snusk)
    Setubal skrev 2021-01-21 23:30:31 följande:

jag är en rebell så jag bryr mig inte vad andra tycker 

Låter gött:) Gillar rebeller. Och gillar också slicka.

På speglar och även förr om åren i solarier. Hade en kille som fick hänga med i solarie hytten. Gick extra snabbt för mig om han såg på :)

Kinky eller fetisch? , skönt som satan iallafall
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-21 23:52:42 följande:
    Låter gött:) Gillar rebeller. Och gillar också slicka.

På speglar och även förr om åren i solarier. Hade en kille som fick hänga med i solarie hytten. Gick extra snabbt för mig om han såg på :)

Kinky eller fetisch? , skönt som satan iallafall
    det kanske gick för honom också då. Vad tyckte han om det då?

Gillar också att slicka men det kanske inte klassas som fetisch eller kinky av poliserna här:)
  • Anonym (Snusk)
    Setubal skrev 2021-01-21 23:55:48 följande:

det kanske gick för honom också då. Vad tyckte han om det då?

Gillar också att slicka men det kanske inte klassas som fetisch eller kinky av poliserna här:)

Trevligt- då har vi något gemensamt. Att slicka gör mig otroligt kåt.

Killen tyckte nog mest det var en rolig grej. Men kunde jag ge honom en avsugning i båset. Lite spännande med någon annan i båset bredvid.
  • Anonym (Lyckligt gifta män)
    Setubal skrev 2021-01-21 23:34:23 följande:
    det låter ju lite självdestruktivt. Jobbigt o vara både kåt o ledsen fast det kanske kommer i olika omgångar
    Väldigt destruktivt. Men det är något visst med sådana män...de utstrålar något jag attraheras av. Jag blir kåt, kär fantiserar i huvudet om att han lämnar frun och blir lycklig med mig. Fast jag får han inte ens i säng.

Men tryggt på något sätt, den typen av man är ju rätt trygg att bli kär i för då behöver jag aldrig ha en riktig relation utan kan fantisera ihop relationer i huvudet och bli ratad och bitter. 
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-22 00:00:47 följande:
    Trevligt- då har vi något gemensamt. Att slicka gör mig otroligt kåt.

Killen tyckte nog mest det var en rolig grej. Men kunde jag ge honom en avsugning i båset. Lite spännande med någon annan i båset bredvid.
    låter väldigt upphetsande för den killen. Ibland kan jag hellre bara vilja slicka utan att gå vidare, 
  • Anonym (Snusk)
    Setubal skrev 2021-01-22 00:03:40 följande:

låter väldigt upphetsande för den killen. Ibland kan jag hellre bara vilja slicka utan att gå vidare, 

Men om tjejen vill mer så säger du väl inte nej, eller?
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-22 00:06:42 följande:
    Men om tjejen vill mer så säger du väl inte nej, eller?
    Nej det gör jag inte men jag vill slickar gärna först. Känner jag att jag får respons av tjejen så retas jag gärna lite och fortsätter en stund men visst jag säger inte nej sen
  • Anonym (Snusk)
    Setubal skrev 2021-01-22 00:09:06 följande:

Nej det gör jag inte men jag vill slickar gärna först. Känner jag att jag får respons av tjejen så retas jag gärna lite och fortsätter en stund men visst jag säger inte nej sen

Finns inget bättre än att få trona efter mer. Ja, kanske. Och det är ju att få mer. Att bli uppfylld.
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-22 00:11:11 följande:
    Finns inget bättre än att få trona efter mer. Ja, kanske. Och det är ju att få mer. Att bli uppfylld.
    som kille (om jag skulle prata för alla) så är det en grym känsla när tjejen tronar efter mer. då kan jag nästan komma direkt.. 
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?