• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (Snusk)
    Setubal skrev 2021-01-22 00:57:39 följande:

tror det är lungt om du har antikroppar. då är det bara risk för skönt vilt slickande

Mmm, låter härligt.
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-22 00:59:33 följande:
    Mmm, låter härligt.
    det är det, frågan vem som gillar det mest? jag eller du.... lägger gärna till några fingrar där också
  • Anonym (Snusk)
    Setubal skrev 2021-01-22 01:01:17 följande:

det är det, frågan vem som gillar det mest? jag eller du.... lägger gärna till några fingrar där också

Ja tack. Jag vill ha tre:)
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-22 01:06:49 följande:
    tre ink tungan eller tre plus tungan:)
  • Anonym (Snusk)
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-22 01:06:49 följande:

Tror minsann att vi skulle kunna ha en skön stund ihop.
  • Anonym (Snusk)
    Setubal skrev 2021-01-22 01:08:39 följande:

tre ink tungan eller tre plus tungan:)

Tre plus tungan:)
  • Tukt
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-21 23:11:46 följande:
    I stället för att ha en så offensiv framtoning så kanske jag kunde utveckla det hela och berätta mer men du är tydligen polis i alla trådar här. Synd.
    Nej, jag är inte polis i "alla" trådar här. Däremot har jag varit rätt noga med att påpeka att fetischism är fetischism eftersom det är ett uppenbart problem för den som verkligen är fetischist, att ordet används på allt folk tycker är lite "kul".
    Och hade du bara backat lite i tråden så förklaras det och vad fetischism är, gång på gång. Sedan om man är nyfiken så finns också Googel ellr dylika sökmotorer.
  • Tukt
    Setubal skrev 2021-01-21 23:03:38 följande:
    Vad är det för skillnad då på kink o fetisch?
    En kink är något man gillar lite mer än annat och som ligger utanför traditionellt vaniljsex.
    En fetisch är ett  starkt laddat objekt, klädesplagg eller ickesexuell kroppsdel som fetischisten har svårt att vara utan. En handling är inte en fetisch.
  • Anonym (BBW)

Har på senare tid hittat tillbaka till en lite udda fetisch. Jag går igång på ljudet av kameraslutare. Självklart inte pipet från en fjällig iFåne utan ljudet från en riktig kamera, speciellt kameror med snabba och distinkt samtrande slutare vid serietagningar.

Svar på tråden Vad har ni för fetischer?