• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (xy)
    Tukt skrev 2021-01-22 08:00:48 följande:
    Nej, jag är inte polis i "alla" trådar här. Däremot har jag varit rätt noga med att påpeka att fetischism är fetischism eftersom det är ett uppenbart problem för den som verkligen är fetischist, att ordet används på allt folk tycker är lite "kul".
    Och hade du bara backat lite i tråden så förklaras det och vad fetischism är, gång på gång. Sedan om man är nyfiken så finns också Googel ellr dylika sökmotorer.
    Din fetisch verkar iaf vara att sitta framför ordboken och runka till definitionen av olika ord.

Användning av ord förändras och är inte bara den egentliga definitionen enl ordboken. Fetisch används också i bemärkelsen "vara ("onaturligt") fixerad vid något specifikt sexuellt". 
  • Tukt
    Anonym (xy) skrev 2021-02-06 11:42:34 följande:
    Din fetisch verkar iaf vara att sitta framför ordboken och runka till definitionen av olika ord.

Användning av ord förändras och är inte bara den egentliga definitionen enl ordboken. Fetisch används också i bemärkelsen "vara ("onaturligt") fixerad vid något specifikt sexuellt". 
    Ja och du verkar få en kick av att förolämpa andra människor.
  • Anonym (Stövlar)
    Tukt skrev 2021-01-22 08:00:48 följande:
    Nej, jag är inte polis i "alla" trådar här. Däremot har jag varit rätt noga med att påpeka att fetischism är fetischism eftersom det är ett uppenbart problem för den som verkligen är fetischist, att ordet används på allt folk tycker är lite "kul".
    Och hade du bara backat lite i tråden så förklaras det och vad fetischism är, gång på gång. Sedan om man är nyfiken så finns också Googel ellr dylika sökmotorer.
    Visst, men det har också framgått i tråden att du Tukt inte är någon expert på ämnet och inte riktigt vet själv hur fetisch skall definierats. Så sluta leka expert.
  • Tukt
    Anonym (Stövlar) skrev 2021-02-10 12:43:48 följande:
    Visst, men det har också framgått i tråden att du Tukt inte är någon expert på ämnet och inte riktigt vet själv hur fetisch skall definierats. Så sluta leka expert.
    Jag har ganska noga förklarat just VARFÖR det är viktigt hålla sig till definitioner. Jag har också länkat och hänvisat till källor på nätet. Så sluta med personangreppen. Vill du diskutera om fetischism, så gör det, inte mig som person.
  • Anonym (Stövlar)
    Tukt skrev 2021-02-10 16:25:40 följande:
    Jag har ganska noga förklarat just VARFÖR det är viktigt hålla sig till definitioner. Jag har också länkat och hänvisat till källor på nätet. Så sluta med personangreppen. Vill du diskutera om fetischism, så gör det, inte mig som person.
    Du och jag HAR diskuterat SAK. Du har då hänvisat till källor som du själv inte har läst ordentligt. Jag har påpekat för dig att de inte stödjer din uppfattning utan snarare min.

Det är du som inte är intresserad av att diskutera. Du är inte intresserad av att få veta att du inte har helt rätt. Du fortsätter att leka expert, trots att det har påpekats för dig att du inte har rätt i allt.

Därför blir det en diskussion om dig som person. Du borde nog ta dig en funderare innan du skriver något mer.
  • Tukt
    Anonym (Stövlar) skrev 2021-02-10 19:44:25 följande:
    Du och jag HAR diskuterat SAK. Du har då hänvisat till källor som du själv inte har läst ordentligt. Jag har påpekat för dig att de inte stödjer din uppfattning utan snarare min.

Det är du som inte är intresserad av att diskutera. Du är inte intresserad av att få veta att du inte har helt rätt. Du fortsätter att leka expert, trots att det har påpekats för dig att du inte har rätt i allt.

Därför blir det en diskussion om dig som person. Du borde nog ta dig en funderare innan du skriver något mer.
    Du vinner, jag ger upp! I alla fall diskussionen med dig. Den blir bara OT och handlar inte längre om grundfrågan. Ha ett gott liv!
  • Anonym (Stövlar)
    Tukt skrev 2021-02-10 20:57:08 följande:
    Du vinner, jag ger upp! I alla fall diskussionen med dig. Den blir bara OT och handlar inte längre om grundfrågan. Ha ett gott liv!
    Tack.
  • Anonym (Man 30+)

Jag har nog en udda fetisch, skulle jag nog tro. Nog för att jag gillar den :)

Jag har en fetisch för en tjejs andedräkt, jag tänder på att man blåser på varandra och luktar på varandras andedräkt.

Denna fetisch har jag haft sen tonårstiden, tycker att en få känns hur en tjejs andedräkt luktar är väldigt sexigt och kan tända väldigt mycket på det.

Men inte dåliga andedräkter, såsom vitlök, cigarettrök, alkohol och annat som luktar illa av.

Nej, mer normal neutral andedräkts lukt gillar jag ;) brukar kalla den för "fasta andedräkten" den lukt man får i munnen när man inte har ätit något på flera timmar och man är hungrig. Den lukten blir jag extremt tänd på om man blåser den på varandra ;)

• Perjonsson

En av mina intressen är att hitta vägar att optimera hennes njutning med alla medel.

Att förvåna henne med metoder o njutning hon inte upplevt tidigare el trodde var möjligt.

Då får jag en kick

• Anonym (BBW)
    Perjonsson skrev 2021-02-16 23:07:54 följande:

En av mina intressen är att hitta vägar att optimera hennes njutning med alla medel.

Att förvåna henne med metoder o njutning hon inte upplevt tidigare el trodde var möjligt.

Då får jag en kick

Det var väl trevligt men förklara gärna för mig vad i detta du ser som en fetisch och inte högst normala sexuella aktiviteter.
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?