• Setubal

Vad har ni för fetischer?

Anonym (Snusk) skrev 2021-01-21 22:37:07 följande:
    Tänker att frågetecknen står för nåt annat eller...?
    Personen förstod nog bara inte vad du hade för fetisch. Kanske kände igen sig
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-21 22:48:10 följande:
    Haha, ok ja kanske det:)
    fast jag gissar ju bara. en berömd killgissning skulle man säga. Vi får vänta på svar av personen ifråga
  • Setubal
    Tukt skrev 2021-01-21 22:57:17 följande:

Jo, ja, som sagts ovan, vad är fetischen i det?

Vad är det för skillnad då på kink o fetisch?
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-21 23:11:46 följande:
    I stället för att ha en så offensiv framtoning så kanske jag kunde utveckla det hela och berätta mer men du är tydligen polis i alla trådar här. Synd.
    språkpolis! de som märker ord vid forumtrådar är på sitt egna vis
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-21 23:23:00 följande:
    Man vågar ju knappt yttra sig. Nu känner jag mig bara dum.
    varför då? besserwissrar finns alltid. det är bara att strunta i dom (eller skriver man dem, nu får jag nog polisen på mig)
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-21 23:28:51 följande:
    Hehe, vet ju aldrig:)
    jag är en rebell så jag bryr mig inte vad andra tycker 
  • Setubal
    Anonym (Lyckligt gifta män) skrev 2021-01-21 23:32:27 följande:

Jag har en fetisch för lyckligt gifta män. Inte någon swinger, någon i öppen relation, inte någon som vänstrar utan trogna lyckligt gifta män.

Träffar jag en sådan blir jag både jättekär och jättekåt. Samt jätteledsen eftersom han inte vill ha mig, är en rätt motsägelsefull självsaboterande fetisch det där.

det låter ju lite självdestruktivt. Jobbigt o vara både kåt o ledsen fast det kanske kommer i olika omgångar
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-21 23:52:42 följande:
    Låter gött:) Gillar rebeller. Och gillar också slicka.

På speglar och även förr om åren i solarier. Hade en kille som fick hänga med i solarie hytten. Gick extra snabbt för mig om han såg på :)

Kinky eller fetisch? , skönt som satan iallafall
    det kanske gick för honom också då. Vad tyckte han om det då?

Gillar också att slicka men det kanske inte klassas som fetisch eller kinky av poliserna här:)
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-22 00:00:47 följande:
    Trevligt- då har vi något gemensamt. Att slicka gör mig otroligt kåt.

Killen tyckte nog mest det var en rolig grej. Men kunde jag ge honom en avsugning i båset. Lite spännande med någon annan i båset bredvid.
    låter väldigt upphetsande för den killen. Ibland kan jag hellre bara vilja slicka utan att gå vidare, 
  • Setubal
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-22 00:06:42 följande:
    Men om tjejen vill mer så säger du väl inte nej, eller?
    Nej det gör jag inte men jag vill slickar gärna först. Känner jag att jag får respons av tjejen så retas jag gärna lite och fortsätter en stund men visst jag säger inte nej sen
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?