• Mrs Smith

Ni som haft bruna flytningar i tidig graviditet

Jag är i v 5+5 och upptäckte ikväll att jag fått en ljust ljusbrun flytning. Är jätteorolig eftersom jag fick missfall förra månaden (förra cykeln) på bim+2.

Försöker bilda mig en uppfattning om vad en brun flytning kan betyda och kommer fram till att det kan gå i vilken riktning som helst. Skulle ändå villa se det svart på vitt, alltså i hur många fall går det bra och i hur många går det dåligt.

Hoppas så att lillisen vill stanna. Usch - jag som gått omkring och oroat mig för vad jag ska säga till min arbetsgivare och så händer det här.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som haft bruna flytningar i tidig graviditet
  • Ise

Jag hade en rosa/brun blödning i vecka 6 som höll i sig i två dagar (dock bara på pappret när jag var på toa). blev skitnojjig men nu är jag i v 37 så liten hängde sig kvar :) det är tydligen jättevanligt med små blödningar i början. Hoppas det går bra!

• h0ney

Jag hade en liten liten brun blödning i vecka 8-9 och är idag i vecka 27 Glad

• Två döttrar och en son

Hade tom rött blod i en av graviditeterna och i de andra två bruna flytningar.
    Det är jättevanligt och beror i regel på att livmodertappen blir mer blodfylld och känsligare och därför blöder det lätt. Sen så kan det komma lite gammal slemhinna också men det påverkar ju inte graviditeten.

Om man får ont och blöder mycket som men vanlig mens så brukar det betyda mf men finns tom de som haft så men ändå fått barn!

• Mrs Smith

Tack för att ni ger mig lite hopp!

Jag har inte ont mer än den vanliga molvärken som började 5-6 dagar efter ägglossning.

Hoppas hoppas!

• Mrs Smith

Puffar lite på tråden - kanske finns det någon mer som vill dela med sig av sina erfarenheter?

• Två döttrar och en son
    Mrs Smith skrev 2012-03-31 11:34:27 följande:
    Puffar lite på tråden - kanske finns det någon mer som vill dela med sig av sina erfarenheter?

Har du testat nåt mer?
    Om du gör det ser du ju om det blir starkare eller inte?  
  • Mrs Smith

Jag har testat 3 gånger med cb digital:

första gången 3+4= gravid 1-2
    andra gången 4+2 = gravid 2-3
    tredje gången 5+0 = 3+ (då testade jag mitt på dagen och hade dessutom varit på toaletten bara någon timme innan)

Jag har ett cb digital kvar, kanske borde jag använda det.

• Pillan1

Jag hade en liten brun flytning i vecka 7+4 och jag vart helt galen och trodde det var missfall och ringde upp till kvinnokliniken men vart nekad och komma dit men blev tillsagd att det är super vanligt i tidigt stadie och behöver absolut inte va något allvarligt! jag väntade två veckor och gick på ett privat ultraljud och där ligger var lilla bebis och hjärtat slår som bara den! så ta det lugnt och testa om någon vecka igen! bara för att lugna dig själv lite :)

• yellow88

Jag hade bruna flytningar + blödde i flera omgångar båda mina graviditeter. Började sluta runt vecka 14, men kom tillbaka senare också och allt gick bra :)

♥ Adrian 10-04-17 ♥ Alfred 11-08-08 ♥
Svar på tråden Ni som haft bruna flytningar i tidig graviditet