• Mrs Smith

Ni som haft bruna flytningar i tidig graviditet

Jag är i v 5+5 och upptäckte ikväll att jag fått en ljust ljusbrun flytning. Är jätteorolig eftersom jag fick missfall förra månaden (förra cykeln) på bim+2.

Försöker bilda mig en uppfattning om vad en brun flytning kan betyda och kommer fram till att det kan gå i vilken riktning som helst. Skulle ändå villa se det svart på vitt, alltså i hur många fall går det bra och i hur många går det dåligt.

Hoppas så att lillisen vill stanna. Usch - jag som gått omkring och oroat mig för vad jag ska säga till min arbetsgivare och så händer det här.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som haft bruna flytningar i tidig graviditet
  • Fru Bult

Jag hade bruna flytningar någonstans runt vecka 7-9. Det varade i två dagar men det var ingen fara, utan graviditeten fortsatte och nu har jag en ettåring som röjer runt här.

• Två döttrar och en son
    Mrs Smith skrev 2012-03-31 12:39:10 följande:
    Jag har testat 3 gånger med cb digital:

första gången 3+4= gravid 1-2
    andra gången 4+2 = gravid 2-3
    tredje gången 5+0 = 3+ (då testade jag mitt på dagen och hade dessutom varit på toaletten bara någon timme innan)

Jag har ett cb digital kvar, kanske borde jag använda det.
    Men då verkar det ju hitills ha gått helt normalt framåt!
    Tror inte det är någon fara. 
  • spökplumpen

När det bara har varit brunt har det gått bra för mig. Vid min senaste graviditet hade jag brunt som övergick i rött, då förlorade jag en av två hinnsäckar. Men den andra klarade sig och han sitter nu och gnäller bredvid mig.

• Mrs Smith

Tack alla för era svar! Ni vet inte hur mycket det hjälper till att lugna ner mig. Och vad glad jag blir att det har gått bra för så många av er!

• kiwiee

Jag hade bruna och rosa flytningar första 2 månaderna, ibland rent blod också, va jättenojjig men nu är jag i v 31 så det behöver absolut inte vara någon fara!

• Bittersweet me

Jag hade brun-röda flytningar på BIM och BIM+1. Trodde att det var mens, men där hade jag fel! (I juni fyller han fyra!)

• Snowflake06

Jag har testat mig i fredags och idag har jag bruna flytningar igen... Det hade jag förra gången jag blev gravid men den slutade tyvärr med en MA i vecka 13.
    Jag hoppas verkligen att bebis stannar kvar och att jag kan njuta av att vara gravid nångång.. Det tar så mycket krafter från mig och min familj.. :( Jag går fortfarande hos kurator efter MA i november. Jag vet inte hur länge jag ska orka med det här.
    Ska ringa till BM på måndag och försöka få en UL tid eller nåt...

• Två döttrar och en son
    Snowflake06 skrev 2012-04-01 16:05:09 följande:
    Jag har testat mig i fredags och idag har jag bruna flytningar igen... Det hade jag förra gången jag blev gravid men den slutade tyvärr med en MA i vecka 13.
    Jag hoppas verkligen att bebis stannar kvar och att jag kan njuta av att vara gravid nångång.. Det tar så mycket krafter från mig och min familj.. :( Jag går fortfarande hos kurator efter MA i november. Jag vet inte hur länge jag ska orka med det här.
    Ska ringa till BM på måndag och försöka få en UL tid eller nåt...

Oj.... Går du hos kurator för ett MA?
    Måste vart väldigt jobbigt för dig då.....

Jag har haft tre väldigt tidiga mf och ett MA i v12.
    Men jag mådde inte alls dåligt av det, hade det lite på känn eftersom jag mått "för" bra.    

Jobbigt att bli så nere pga ett ma....... 
  • Snowflake06

Det är jätte jobbigt då jag inte kan sluta tänka det.. Och nu när jag är gravid så kommer ju allt tillbaka.. Det känns som dejavu och jag klarar inte av detta.
    Innan min dotter har jag haft två MF i vecka 5-6 men det kändes inte alls som det gör nu.. Nu är allting upp och ner.. :(
    Jag ska kontakta BM imorgon och har även tid hos kurator nu i veckan.. Måste bara prata av mig

Svar på tråden Ni som haft bruna flytningar i tidig graviditet