Tips om dhea
mba 12 - Det är mycket av den anledningen som jag räds för att köra långa protokollet. Inte bara för att jag tycker det krockar med ätande av DHEA utan för att jag inte tror långa protokollet är bra för mig med lågt AMH.Har läst flera här på FL som varit nedreglerade och de säger ALDRIG mera! Det har tagit lång tid för deras kroppar att komma tillbaka och fungera igen och den tiden har inte jag råd med! Både pga mitt låga AMH samt min ålder. Hade varit lite skillnad om man är yngre och har tiden framför sig och så bättre ägg där IVF oftast då förr eller senare resulterar i en bebis.
Du har fått samma upplägg som mig gällande hormonpreparat och dos :) Jag tror den kombinationen kan bli riktigt bra faktiskt!
Vad bra att du fick ta DHEA-s och vad både spännande och kanske lite nervöst att invänta provsvar från AMH.
Bra att du fick kollat att du fortfarande har vätska kvar efter hsg-röntgen. Men du ska ju inte köra IVF nu så vätskan hinner nog absorberas helt när det drar igång för dig. Du är på G tjejen . Jag läser genom dina rader och tycker det känns som om du har mkt mera styrka i dig nu än vad du hade för några månader sen. Heja heja!!
Cff - Här har du en till som inte har kunnat sova. Varit vaken större delen av natten :(
Hade jag bott närmare så hade vi kunnat setts över en fika eller gått en promenad och lättat på de sämre känslor som vi bär inom oss. Men vi får finnas vid på det här sättet istället.
Menopur maxdos är 450 IE.
Jag tycker inte alls att du ska känna dig tvungen att köra långa protokollet om du får kalla fötter!
Du kan väl alltid annars skylla på att du inte hinner köra långa pga att du är uppbokad med jätteviktiga saker och inte orkar nedreglera dig. (Du vet vad du kan skylla på, de borde ha förståelse.....)