Älva1973 skrev 2012-12-15 23:41:34 följande:
Ni är väldigt aktiva här inne och jag hinner inte läsa allt och hänga med.
Men jag ser att det kommit ett plus nu och vill verkligen gratulera Germany till det.
Stort grattis !!!!!!!!!!!!!!
önskar dig all lycka till.
Jag har fått svar på mina prover och de ser bra ut. Sedan så har inte AMH-provet kommit än och jag ska ta om progesteronprovet. Även mitt VUL visade på många fina blåsor i båda äggstockarna. Men hur som helst sa hon att allt såg ut att ha bra förutsättningar. Vi kommer ändå att satsar på ett IVF i februari och om inte det går bra så kör vi naturligt eller med frysta försök.
Nä, ska man hänga med om allt som händer så måste man läsa minst 1 gång varje dag
, annars har man noll koll på vad som hänt och inte hänt :)
Tack för grattis. Vet inte vad som händer, men jag får försöka beta av en dag i sänder....
Åh, det låter ju jättelovande med alla dina prover som verkar vara bra! Och många folliklar dessutom, det låter ju onekligen som om du borde ha riktigt goda chanser
.
Att du inte har fått svar på AMH än så tror jag inte du behöver vara orolig. Tror inte du har så jättelågt och skulle du ha lägre så har inte det någon betydelse för om dina andra värden är bra och att du dessutom verkligen har flera fina folliklar så tror jag det här kommer att gå hur bra som helst när ni kör erat IVF.
Och förkasta ALDRIG hemmaförsöken under tiden!