Kinaväntan...
Är det fler som väntar på barnbesked från Kina?
Vi har fått en liten tjej från Shaanxi som vi väntar på att få LOA för. Kunde vara kul att följas åt!
Vi adopterar genom AC.
Är det fler som väntar på barnbesked från Kina?
Vi har fått en liten tjej från Shaanxi som vi väntar på att få LOA för. Kunde vara kul att följas åt!
Vi adopterar genom AC.
TA idag! Reseinbjudan har kommit!
Det blev ett glas champagne idag då mannen kom hem från jobbet!
Grattis till er alla som snart är på väg till Kina för att hämta era barn (eller ni kanske redan befinner er där!)!
Det ger en alltid hopp att läsa om er som är på väg till Kina. Jag och min man är en av dem som väntar på vårt LOA från Kina för att adoptera en kille på 3 1/2 år med SN. Vi adopterar genom AC. Är snart inne på ca en månads väntan på LOA. Hoppas inte att det ska gå alltför lång tid! Men vi är medvetna att det kan ta tid, från Kinas sida som ska granska våra dokument. Vi har förstått nu utifrån vad andra adoptivföräldrar tidigare berättat för oss att väntan på LOA är det värsta. Kan bara instämma! När man fått foto,rapport etc på barnet, då är det tufft ja.. Vad man kan göra under tiden? Jag tror att det är bra att leva precis som vanligt som man gjorde innan. Hitta på roliga saker att göra då och då. Vi har två hundar som räddat oss med deras uppmärksamhet. Sedan inreder vi även barnrummet och visst köper man en del leksaker, kläder..
Ni som fått ert LOA från Kina, hur länge fick ni vänta? Vad gör ni andra under den eviga väntetiden på LOA?
//Maria
Vi samlar nu papper för fullt eftersom vi har blivit matchade med en liten tjej... Har svårt att fatta att det har gått så fort...