Kinaväntan...
Är det fler som väntar på barnbesked från Kina?
Vi har fått en liten tjej från Shaanxi som vi väntar på att få LOA för. Kunde vara kul att följas åt!
Vi adopterar genom AC.
Är det fler som väntar på barnbesked från Kina?
Vi har fått en liten tjej från Shaanxi som vi väntar på att få LOA för. Kunde vara kul att följas åt!
Vi adopterar genom AC.
Ett stort grattis till alla er som redan har fått LOA och närmar er den stora resan!!!
Nu väntar vi också på riktigt! Vi fick vårt medgivande den 22/3 och mitt under jäkten mellan NP, UD och Kinesiska ambassaden för att färdigställa vår stora ansökan fick vi en förfrågan om en liten pojke i Guangxi som vi nu har ansökt om! Vi har med andra ord många steg och förkortningar kvar att ta oss igenom. Under tiden får vi väl läsa på allt som går om hans särskilda behov (om det nu finns mer kvar att läsa ) och om Kina.
Vad har ni andra passat på att göra under väntan? Finns det någon här som har gått någon kurs om Kina eller kanske försökt lära sig lite kinsesiska? Var gjorde ni i så fall det och var det bra?
Välkommen Vitsippa! Grattis till sonen. Har ni fått PA (pre-approval)?
Vilken organisation har ni?
Vitsippa; stort grattis till sonen!!!
Hej. Jag och min man håller på sammanställa våra ansökningsdokument för sn-barn. Vi har bara små kompletteringar kvar Tänkte det kunde vara kul att följa en tråd med er som är i samma situation! Vi adopterar från AC. Det verkar som ni alla är på god väg här och många av er har fått barnbesked redan. Grattis!!
Thea; Då ligger vi väldigt lika i vår "Kinaväntan"! Jag och min man har skickat in vår SN-ansökan och har nu några papper och familjekort kvar när det gäller den stora ansökan! Vi är också med i AC. Så härligt att läsa om alla er som får åka nu i maj !
I dag är det två veckor kvar till avresa!