• Emilotta

IVF Umeå

jag som bara har ruvat i 2 dagar känner att tiden går väldigt sakta! Första gången som helgen kändes långSkrattande
    Som tur var så har svullnaden lagt sig lite så det verkar inte vara någon risk för överstimmulering nu iaf.

• Emilotta

Helvetiaaa: grattis till bra skörd! Nej det gör inte alls ont att sätta tillbaka. Man behöver inte ens smärtstillande. Det är klart att det känns att de bökar lite i börjar när intrumenten ska in men det gör inte ont alls.

spännande dag imorgon!

• Emilotta

vilken bra utdelning ingae! och med ditt tidigare resultat låter det som att du har en jättebra chansSkrattande ja nu är det denna väldigt sega väntan, jag som tyckt att tiden gått så fort på sistone, men inte nu!

• Emilotta

neeej!! vad ledsen jag blir för er, men vilken tur att ni fick blasto till frysen, tänk att den ligger bara där och väntar på att fästa hos dig efter sommaren. många kramar

• Emilotta

A79: det är snart så du får lägga upp en magbild så vi får lite inspiration=)
    vet du om du kommer få göra nått mer UL innan det som brukar vara i v 18-19? jag känner att om detta går vägen skulle jag just vilja göra nått mer innan, kommer ju vara så nyfiken=)

• Emilotta

Åhh Mustikka!!!! Så underbart!!!! blir så glad, stort grattis{#emotions_dlg.flower} Nu får du ändra i listanSkrattande

• Emilotta

drömmer om ett ban: jo det går bra med ruvandet tror jag=) som andra har ajg ömma bröst och bröstvårtor, ibland känner jag lite i magen, stick, småhugg och lite molvärk. men bara lite och bara ibland. illa mående är jag också men det tror jag bara är lutinus för det har blivit bättre. på lördag är det en vecka sedan insättning och jag kommer verkligen vilja testa men ska hålla mig så länge det går...

• Emilotta

idag fick jag brev om att det blev 5 blasto till frysen, känns väldigt bra!

Tinzu det behöver inte alls vara dåligt med rosa/röda. håller tummarna att det inte blir värre.

• Emilotta

Tycker det vore konstigt om de inte skickar till alla, ring eller mejla och fråga.

Svar på tråden IVF Umeå