Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Xmag: Ja så kan det säkerligen vara... och vi har avståndet mellan oss som också ställer till det. Han svarade nu igen iaf att han tycker det är tråkigt att jag känner så men att han verkligen förstår mig. Men att jag är så speciell för honom så han kan inte släppa taget. Fick ringa och maila honom om jag ångrar mig. Hade du gjort det? Jag har  blivit bränd av mitt senaste förhållande som avslutades på ett ytterst fegt sätt så har jag extra svårt för det beteendet att man bara slutar höra av sig, att man är för feg helt enkelt. Var en man och säg som det är istället!jag skulle aldrig kunna göra så därför är det svårt att förstå när andra kan göra det så lättvindigt.Vill helt enkelt att folk ska vara mer som mig, haha!
    Javisst är det lite jobbigt att man antagligen bara är en i mängden i nätdejtingdjungeln, men jag litar ändå på om det verkligen klickar så så blir det som det är meningen att det ska bli i slutändan  

• Anonym (b)

Nej jag tänker inte satsa på honom... nej vi har inte träffats men våra samtal flöt så bra. Han fick mig att skratta och tvärtom, och det är ju väldigt ovanligt tycker jag.Kunde prata i timmar varje dag. Jag vet att det låter helt sjukt men jag kunde nästan känna kemin emellan oss även om vi inte träffats. Därför har jag också haft svårt att släppa det men ska man ha ett långdistans så är tilliten det allra viktigaste så det föll där.. och jag håller med man måste vara extra kär för att klara det. Jag vet för jag har haft det så i ett halvår..

Tack för dina kloka ord!  

• Anonym (b)

Papito: Du har faktiskt helt rätt, vem tror han att han är och tro det eller ej men jag kommer inte ta upp kontakten med honom någonsin igen. Så jag kanske behöver någon som kan barmhärtiga sig över mig iafSolig 

HP: Ja kom ut ur garderoben bara, gör det! vem vet jag kanske gör samma sak.   

• Anonym (b)
    Anonym (Mamita) skrev 2012-09-10 16:01:12 följande:

Jag tog bara mamita, bara för att det sista inlägget var från papito!! Flört

Oj oj nu hettar här till!
  • Anonym (b)
    Anonym (Man) skrev 2012-09-10 16:08:29 följande:
    Se där ja!

Från ingenstans dyker (b) upp och bevakar sina intressen...

Haha ja lite så kanske men jag är inte den som "slåss" om en karl. Det brukar inte behövas
  • Anonym (b)
    Anonym (Mamita) skrev 2012-09-10 16:15:54 följande:

Du ska inte behövas slåss med mig inte Flört var papito din från början så får du behålla honom!! Tungan ute 

Söt du är! nej kör på du, han är inte min men om jag hade bott närmare så hade han antagligen varit det haha
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-09-10 23:04:24 följande:

Vilken chock!

Får helt enkelt göra en turné i skåne

Turné... du kan verkligen konsten att få en att känna sig speciell och utvald
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-09-11 19:13:19 följande:
    Kollade in lite på Mötesplatsen och ser att många skriver att de inte är vip och att de varken kan ta emot eller skicka meddelanden...vad är det då för mening med att vara medlem?

Någon som vet?

Själv skulle jag inte betala och är inte intresserad av sajten men hur tänker de som är medlemmar men varken kan ta emot eller skriva?

Jaså du var på MP för att spana in mig jo det är rätt störigt att de är med utan att betala... tror också att man vill spana in läget( det gjorde jag) sen när det var någon intressant så var iaf jag för nyfiken för att låta bli att gå med men de finns ju de som aldrig blir VIP och det beror väl på att de är snåla helt enkelt... och kanske vill att man ska veta att de är singlar om man skulle springa på dem på stan, vem vet

(b) som i bitter.. hmm det lät ju för sorgligt... men jag är nog inte riktigt "in the mood" för tillfället... men det ändras säkert i en snar framtid. 
  • Anonym (b)

"visste inte att det är där du hänger" yeah right

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-09-11 21:34:42 följande:
    Inte in the mood för dejting eller allmänt?
    Ska ta det varligt med dig här i tråden, vad sägs om en virtuell kopp té, att jag i tanken sätter mig bakom dig och håller om dig och pussar mjukt på din hals..?

...får hoppas att JM dyker upp så att jag har någon att psyka lite

för dejting och allmänt, men ändrade mig lite smått för det lät så mysigt att bli pussad på

Och du "for the record" så har jag haft bilder på mig i mitt fotoalbum här på fl i några dagar där få utvalda som jag har i min adressbok kunde se...tog precis bort dem   nanananana
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!