Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Då har jag iaf haft tur att ha träffat reko killar, det är aldrig någon som inte har velat träffas igen för att det inte fått ligga på första dejten, alltså vad f-n tror de? tvärtom är det många (eller jag har ju inte haft såå många som det låter nu;))som respekterat det och tycker det är bra. Säger de iaf ja har väl lärt mig efter tidens gång att man kan knappt lita på hälften av vad en kille säger. Ups nu lät jag lite bitter igen..

Jag är ju lite småtöntig och såg på "Bonde söker fru" igår...där är ju ett par som blev så kära och det kändes så rätt redan innan allt drog igång så de kommer inte att vara med. Då kände jag verkligen, men det är ju så det ska vara! tänker definitivt inte nöja mig med någon som bara är "trevlig" igen. Är jag naiv och barnslig nu kanske?

Så det finns en viss risk att man är helt ensam på ålderns höst, men då får det vara så

• Anonym (b)

Haha måste dela med mig av en presentation jag fastnade för :  snygg, glad och trevlig kille som söker en tjej att mysa med. har fast jobb, bil och körkort

• Anonym (b)
    Xmag skrev 2012-09-13 09:54:37 följande:
    Anonym (B),
    Låter som att han söker jobb! Har en kvinnlig bekant som berättade att hon i flera fall fått det beskrivet i mail (tror inte det var i presentationen) att de är "hela och rena och luktar gott"...

Ja och det är ju tur att han har körkort när han har bil

Nej jag upplever att de flesta killar i sin presentation skriver om hur bra jobb de har, hur fint hus och bil de har. För mig är det ointressant! det säger ju inget om vem dem är. Tycker t.o.m det är avtändandejag skulle iaf inte skriva till dem.
    Xmag skrev 2012-09-13 09:55:31 följande:
    Något jag skulle tycka var kul var om nån kunde skriva "Kåt, glad och tacksam"... :)

Jo det är väl "drömannonsen" för de flesta haha
  • Anonym (b)

Det är faktiskt bra med Mötesplatsen, där får man fylla i om man vill ha barn och lite andra värderingar. Jag som inte vill ha fler barn tycker det är bra att jag kan se vilka som vill det och tyvärr måste de bort. Där har man missat en och annan goding men men...

• Anonym (b)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-09-17 18:24:34 följande:
    Nej man vet ju aldrig och jag tror att jag avvaktar någon dag och funderar på hur jag vill lägga fram det, känner mest att skulle jag fortsätta träffa honom är det för att det är bekvämt. Du vet, någon att mysa med, som man kan hitta på grejer med men utan att det slår blixtar. På sätt och vis tar det emot att avsluta för det är ju inte så att jag inte får ut något av detta, men han är inte någon jag ser mig själv med om 5-10 år och det är egentligen den personen jag vill träffa nu...

Han jag dejtade två ggr och som jag kände ungefär som du gör för honom, jag skrev bara hur det kändes när vi mailade. Tyckte det var ok i och med att vi inte träffats mer...

Men tänk så olika människor är.. den killen jag hade ett förhållande i ett halvår med, visseligen distans, han hade inte mod nog att göra slut ansikte mot ansikte, och inte ens med ett samtal!! kan fortfarande inte riktigt fatta hur han kunde göra så. Det är verkligen mer än illa så jag tycker inte du ska behöva ha dåligt samvete eller något. Gör det som känns bäst, skriv antingen i ett mail eller ring( om ni brukar ringa till varandra?) 
  • Anonym (b)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-09-17 18:46:16 följande:
    Fast är det på distans kan jag faktiskt förstå att man i alla fall kanske väljer telefon som alternativ. Lite beroende på avstånd så klart men jag skulle nog inte sätta mig på en buss 4 timmar för att göra slut med någon...Sedan kan det så klart finnas undantag där det ändå inte känns okej att göra så men handlar det om långa sträckor tycker jag att det är "förmildrande" när man väljer telefon över personligt möte. 

Men han ringde alltså inte ens... jag ville få ett avslut när jag förstod hur det låg till men inte ens det fick jag.
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-09-17 22:34:17 följande:

Skriver du i tråden?
    Borde du inte sitta på snälltåget till Göteborg?

I wish men eftersom ingen av oss dejtar så hade det få bli en "icke-dejt" träff
  • Anonym (b)

Ja här har faktiskt också livet verkligen kommit emellan.... har inte varit roliga saker men nu ser jag en ljusning igen.

Papito papito... det låter onekligen lockande ska bara samla mod i några månader först

Någon som har dejt i helgen?    

• Anonym (b)

Men jisses!! nu var det en "företagare" som skrivit till mig på MP. Fick ett erbjudande att vara hans "påhäng",han ville ha en snygg tjej som matchar honom i hans kretsar , han skrev vidare: jag är knappast med här för att jag behöver det jag var skolans snyggaste men vill inte träffa någon onykter och värdesätter skärpa osv osv... skryt skryt och sen; om du tror du kan passa mig så skriv gärna.

Eh ja men självklart gör jag det haha nej jag skrev iaf att du passar iaf inte mig med ditt synsätt.  Trodde verkligen det var ett skämt men det verkar det inte vara, han svarade sen: ok tack för svaret och ha en trevlig kväll.

Hahaha  

• Anonym (b)

Jag måste erkänna att jag har lite fördomar kring HP.. men nyfiken som jag är så gick jag in och kollade runt lite
    Tycker det verkar så rörigt? nja inget för mig... men det gör inget för jag har ju ändå paus i mitt "manletande" Solig kan ändå inte riktigt slita mig från den här tråden...men blir kanske inte lika frekvent eftersom jag inte har så mycket att "delge".

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!