Ärliga nätdejtingstråden!
modesto: som jag skrev är det mest fördomar... men vet att många här är med där så det är kanske inte riktigt som jag trott. Men för mig känns betalsidorna mer seriösa och bättre utformade.
modesto: som jag skrev är det mest fördomar... men vet att många här är med där så det är kanske inte riktigt som jag trott. Men för mig känns betalsidorna mer seriösa och bättre utformade.
Tittar på "Ensam mamma söker" i skrivandets stund, är det enda programmet jag följer för närvarande
Och angående män som skyller på sina ex för att de inte träffar sina barn... ja de går bort. Väldigt oattraktivt och man måste vara helt olika som människor när man inte vill träffa sitt barn så ofta som möjligt, jag kan omöjligt förstå och respektera det.
Håller med anonym(men) även i det här med att dejta någon som kompisen legat med, nej det känns inte så fräscht det går också bort.
men det här med för mycket ölmage gillar jag förstår inte.. när jag själv försöker anstränga mig något sånär för att inte förfalla så vill jag gärna att min partner också gör det. Att man vill vara fin för varandra mitt barns far gick upp ca 15kg under tiden vi var tillsammans. Och jag kan ärligt säga att jag tyvärr inte tände på honom till slut... men det var såklart hundra andra andledningar också som gjorde att det blev slut.