Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

modesto: som jag skrev är det mest fördomar... men vet att många här är med där så det är kanske inte riktigt som jag trott. Men för mig känns betalsidorna mer seriösa och bättre utformade.

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-09-22 14:49:57 följande:

För att inte dejta är du med på väldigt många hörn

Sluta tramsa & pallra dig hit istället...du hat redan sprungit på ditt hjärtas utvalda...Moi .....du vet bara inte om det ännu

Ja vem vet så kan det vara jag väntade ju på din Skåne-turné men jag antar att den blivit inställd vi kanske ses om något år då om någon av oss lyckas få tummen loss då och kanske  börjat bli dejtingsugna igen
  • Anonym (b)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-09-22 21:59:33 följande:
    Du va mig en smidig enFlört

Ja han är ju det... allas vår Papito
  • Anonym (b)

Tittar på "Ensam mamma söker" i skrivandets stund, är det enda programmet jag följer för närvarandeSkäms

Och angående män som skyller på sina ex för att de inte träffar sina barn... ja de går bort. Väldigt oattraktivt och man måste vara helt olika som människor när man inte vill träffa sitt barn så ofta som möjligt, jag kan omöjligt förstå och respektera det.

Håller med anonym(men) även i det här med att dejta någon som kompisen legat med, nej det känns inte så fräscht det går också bort.

• Anonym (b)
    ulfsas skrev 2012-09-25 11:25:31 följande:
    HAHA, den var bra.

Det verkar som om det finns en hel del tjejer som önskar sig en kille som är smart (smartare än dem själva antar jag för annars uppfattas man väl inte som smart)
    De vill också att killen skall ha ett bra jobb och en hög inkomst vilket vore helt OK om de nu hade det själva men jag har en svag misstanke om att så inte är fallet.

Som du säger är dessa tjejers motprestation att de ju faktiskt är såå snygga och så kanske du kan få sex någon gång. Om de nu inte har huvudvärk eller något annat. Fast det kan en dyr handväska eller en resa bota på direkten.
    High maintenance girls...Skrattande 

Ja den beskrivningen stämmer inte alls in på mig...jo smart vill jag förstås men inte över det normala, gillar inte besserwissern

Jag vill helst att han ska ha jobb men hög inkomst är inget jag blir imponerad av. Viktigaste är ju att han har så han klarar sig precis som jag har.

Och jag kräver absolut inte att en kille ska vara perfekt utseendemässigt, jag är själv medveten om att jag inte är det och många brister så..

• Anonym (b)

men det här med för mycket ölmage gillar jag förstår inte.. när jag själv försöker anstränga mig något sånär för att inte förfalla så vill jag gärna att min partner också gör det. Att man vill vara fin för varandra mitt barns far gick upp ca 15kg under tiden vi var tillsammans. Och jag kan ärligt säga att jag tyvärr inte tände på honom till slut... men det var såklart hundra andra andledningar också som gjorde att det blev slut.

• Anonym (b)
    modesto skrev 2012-09-25 12:24:07 följande:
    sköjar du igen? allvarligt, kan man bli kär utan att träffas? speciellt om man bor i olika länder.
    Jag säger JA till det, man kan låta sig själv att bli kär, för att uppleva känslan att vara kär,  men man ska inte ta det på allvar, annars kan man bli väldigt besviken i verkliga livet.

Han skojar bara med mig(tyvärr för det hade ju varit härligt om man hade haft sådan påverkan på en man )
  • Anonym (b)
    Anonym (b) skrev 2012-09-25 12:49:30 följande:

Han skojar bara med mig(tyvärr för det hade ju varit härligt om man hade haft sådan påverkan på en man )

men vänta här nu, det är ju just det jag har med tanke på den efterhängsna
  • Anonym (b)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-26 12:29:21 följande:
    Jag la ju ner HP. Och precis innan var det en kille som mejlade mig, han kändes ovanligt vettig för att vara en som närmar sig mig. Och sen när jag la ner skickade jag min privata mailadress till honom och sen fortsatte vi prata där. Vi började med att skriva otroligt långa mail till varandra, sen övergick vi till att prata i telefon typ 2 timmar varje kväll. I helgen träffades vi och det stämde direkt. Jag ska dit på fredag igen och vi har väl bokat aktiviteter iaf tre helger till framöver. Och han har "råkat" berätta för sin familj att han träffat en tjej.
    Så jag vet inte. Det verkar ju bra.
    Och han är toppen! Trygg och stabil, smart och rolig. Vi har mängder med saker att prata om hela tiden.
    Än så länge är det inte officiellt men jag har sagt till de andra jag pratat med att jag träffat nån.  

Åh vad skoj!!Skrattande är det alltså så man ska göra? jag har ju bara 4 dagar kvar på MP så det är kanske nu det händer  
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-09-26 15:13:36 följande:

Skitkul! Hoppas att det fortsätter lika bra. Äntligen någon med lite flyt i tråden.
    Börjar röra på sig, (men) och LMFS har fixat höstas. Är det (b) som står på tur?
    Eller spurtar singelmorsa och får kk:n att bli seriös?
    Kanske att JM blir förförd av tanten som stalkar honom?

Nej mig kan ni inte räkna med har bestämt att jag ska ha paus och det vidhåller jag. Har en kommande flytt nu och det är mycket nu så det är verkligen inte rätt läge för det.

Vem vet det kan ju bli du Papito som kör om oss alla du "smyg-dejtar" säkert sen kommer du hit och skriver här när allt är klippt och klart det är vad jag tror
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!