Ärliga nätdejtingstråden!
Ok nu har jag gett min date en andra chans ...när vi möttes upp och jag såg honom kände jag inget speciellt alls. Tycker inte han är så snygg men inre kvaliteér kan ju överväga. Han bjöd mig på middag och vi har lätt för att prata så det var trevligt.Tänkte till och från under daten om jag ska fortsätta träffa honom eller inte. Sen gick vi till en pub och jag tog två glas vin... han är mysig på något sätt men... ja iaf så skjutsa han mig hem( han drack inget) och jag tänkte jag måste ju testa och se hur det känns att pussas med honom. Och oj! det kunde han.. eller vi var väldigt samspelta iaf. Men nu funderar jag på, betyder det då att vi har kemi, eller är jag bara för svag för just kyssar. Snacka om att överanalysera
Han sa: då betyder det att du vill träffas igen? kände att jag inte hade så mycket val än att säga ja, annars hade han kanske känt sig utnyttjad detta är inte likt mig kan jag säga. Sen skrev han att han hade jättetrevligt och gillar mig jättemycket och hoppas att jag känner likadant för honom.
Ja iaf är jag mer förvirrad nu än någonsin! tankar på detta?