Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito: Hur lång avstånd har du och kvinnan du vill träffa emellan er?

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-07-23 20:38:46 följande:

ca 60 mil; korkat att ens börja prata, haha. Nä, får hålla mig till närområdet eller flyttbara madamer. Några förslag?

Jag är lika korkad jag är i exakt samma situation så jag har inget bra förslag:)
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-07-23 21:45:51 följande:

Himla korkat!
    Du håller inte till på västkusten? Isf kan vi swinga till det och presentera våra respektive flirtar för varandra varandra

Näpp Skåne it its
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-07-24 14:35:48 följande:

Närmare iaf *får se upp för flygande föremål,hon läser i tråden*

Å andra sidan föreslog hon att vi kunde ha med opcode på vår dejt (inte min bag, ledsen oppis) så hon kan inte bli såååååå sur för att du fyller min inbox med kärlek

Se där, kanske har löst utmaningen utan att ens logga in på dejtingsidan

Ska du ha privatlektioner Opcode? Du ser att du får valuta för pengarna

Ja alltid något! haha! synd bara jag fastnat så för "min stockholmare"
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-07-25 09:24:53 följande:
    (b)

Din är från sthlm och min också, vi presenterar dem för varandra först, så slipper vi ha dåligt samvete och alla fyrafår en partner inom rimligare avstånd. Perfekt!

Låter som en plan;)
  • Anonym (b)

Nej jag skulle heller aldrig sova över hos någon första gången man träffas. Bor man långt ifrån så får han ju ta in på hotell eller något Föredrar nog också kortare dejter, ifall det inte skulle klicka.

• Anonym (b)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-08-16 20:58:39 följande:
    Usch, jag känner att jag blir kräsnare och kräsnare för var gång jag loggar in på dejtingsidorna... det kanske är dags att sluta?

Känner precis likadant! ja jag funderar iaf på ett uppehåll...känner mig inte så inspirerad.
  • Anonym (b)
    Anonym (vg) skrev 2012-08-17 18:10:59 följande:
    Angående Mötesplatsen, finns det inte risk att man får sin bild publicerad på Blocket och liknande då som visar singlar från Mötesplatsen eller kan man välja bort det. Jag skulle helst se att min bild inte användes utanför själva datingsidan.

Det kan man välja bort under inställningar på sidan
  • Anonym (b)

Men jisses nu hör stockholmaren av sig efter nästan en månad om ber om förlåtese! han skriver att han inte har någon vettig förklaring så han tänker inte ens försöka. Han förstår också om jag inte svarar men att han tycker jag varit hur fin som helst. Skumma människor! vet inte om han ens är värd ett svar eller om man ska skriva och berätta vad man tycker om ett sådant beteende som han har.

• Anonym (b)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-08-17 22:22:15 följande:

Orkar inte scrolla tillbaka och försöka hitta vem det var, remind us...

Vi hade en ganska så intensiv mail och chattkontakt i över en månad, varje dag. Vi hade bestämt vi skulle träffas och sist vi pratade så ville så var allt som vanligt. Han kunde knappt vänta tills han skulle träffa mig och var orolig att jag hade ändra mig pga avståndet. Sen dess ingenting... jag skrev efter 3 dagar och frågade om allt var bra och inget svar.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!