Ärliga nätdejtingstråden!
www.flashback.org/t148492p37
Så bra sagt Papito
"Väldigt många på sajterna är egentligen inte redo för att träffa någon så seriöst som de framställer"
många är inte redo att träffa någon överhuvudtaget, fantasi är alltid bättre, real life är något helt annat
Det finns absolut snygga män och kvinnor på dejtingsidorna. Det är ett annat sätt att hitta en partner som har sina fördelar som passar en del personer bättre än att ragga irl. På nätet kan man lära känna personen innan. Man kan träffa någon på nätet som man skulle aldrig träffa annars. Om man bor på en liten ort, om man är blyg, om man aldrig går på krogen eller andra platser där folk brukar träffas osv. Jag avskyr bullriga platser med mycket folk, hög musik, berusade rökande människor. Alla är avtändande för mig där och jag skulle känna mig stressad. Jag föredrar att det är tyst, vi är nyktra och kan fokusera på varandra.
Man vet att de söker någon när man träffar dem på nätet, irl kan man inte veta det. Om någon försöker med mig i verkligheten är jag inte mentalt förberedd och säger nej till alla.