Apollo skrev 2013-01-27 23:51:52 följande:
Jag tycker det är ganska oseriöst och jag skulle släppa en tjej som gjorde det omedelbart om jag var medveten om det.
Det finns säkert både killar och tjejer som tycker det är helt okej, precis som det finns både killar och tjejer som tycker ONS är helt fantastiskt. Det är inte min grej, jag fokuserar på en person och om det inte fungerar och man upptäcker det innan man fått känslor så är det ju bara att hoppa vidare.
Det som är jobbigt är om man fått känslor för någon och det skiter sig, jag brukar inte släppa så fort då... men nu skriver jag här istället. Men det är hur jag är, så länge allt gått juste till så kan man iallafall försöka trycka undan känslor osv. Det finns ingen fördel med något annat tillväga gångsätt.
Fast jag förstår faktiskt inte alls. Kan du bara ha en kompis åt taget då också? För du har ju faktiskt ingen aning om hur du kommer att tycka om tjejen du dejtar... men det kanske beror på hur man ser det. För min del bygger jag inte direkt några luftslott om att "det här är mannen i mitt liv" så länge man bara skriver mail och träffas för en fika, utan då ser jag det som en vänskap som byggs. Sen kanske den blir mer, stannar som vänskap, eller rinner ut i sanden, men den gör det inte omöjligt att träffa andra människor samtidigt.