Tusse85 skrev 2013-01-20 00:27:45 följande:
Men asså, hur hanterar ni andra att en kille börjar prata sex innan ni ens träffats?? För eftersom jag nu ska ha en seriös relation så vill jag inte att killar ska snacka sex med mig innan. Och då när killarna gör de så förklarar jag snällt att nej jag tänker inte snacka sex för jag är inte ute efter en kk utan något seriöst... och då verkar ju killarna istället se det som en utmaning att få mig att snacka vilket gör mig riktigt irriterad.
För med denna kille jag skulle träffat ikväll började iaf efter ett tag "locka" med att han kunde ge mig massage osv om jag kom över osv... och jag sa nej osv, men ändå så fortsätter han SAMTIDIGT som han oxå håller med om att han inte vill ha en kk. Suck suck suck.
Och nej de är inte heller en halvsunkig 20-åring som är desperat efter sex utan här snackar vi om en kille som är 30+ och dessutom är regionschef över en butikskedja som finns i de flesta städer.... men förutom det faktum att han blev lite kvällskåt så verkar han väldigt lockande... han beskriver sig själv som pratglad, charmig och social... dvs perfekt för tusse ;)
Det har aldrig hänt mig... fan vad lustigt det där är. Det är inte så många som dras till mig tror jag, och de som gör det är nog andra personer än såna som pratar sex på en gång. Det är intressant att tänka sig vilken olik bild av verkligheten alla har, beroende på hur de blir bemötta av människor de träffar. Och att man nästan alltid vill ha det man inte har.
Jag skulle gärna bli behandlad som ett "sexobjekt" ibland t ex, men det händer liksom inte...