Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2013-04-20 22:40:20 följande:
    Men om du inte vågar kan du inte vinna, det finns ju de som tycker att du låter vettig. Du röjer väl inget med att säga vilken ort. Finns någon intresserad från den orten kanske de hör av sig.

Även om ingen skulle höra av sig har du inget att förlora.
    Hur eker livet med Papito? Kyss
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2013-04-20 23:38:17 följande:
    Livet leker bra med mig Morsan, försökte skypa med dig häromdagen men du var inte där
    På skype är jag aldrig men vi får se till att snackas vid någon dag, jag har en liten rolighet att dela med mig avGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2013-04-21 08:45:11 följande:

Jag har fått kontakt med flera tjejer här på FL på det sättet, att de tyckt jag verkar vettig och har skrivit till mig. Det är en boost att få den bekräftelse men framförallt har det varit kul att "lära känna" dem. Kanonfina tjejer!
    I de flesta fallen har det varit just avståndet som gjort att vi inte gått vidare till en dejt.
    Jag valde tidigt att inte vara anonym i tråden just för att det på sikt skulle kunna bli just så, att om någon lockades av just mig skulle hon ha en möjlighet att höra av sig.
    Nu hängde jag i tråden ganska länge utan att egentligen dejta (varken här eller någon annanstans) men det hhar varit både kul & givande. Av de senaste inläggen märker du säkert att jag pratar en del med singelmorsan, vi konstaterade att vi troligen inte skulle passa ihop men har blivit nätkompisar ssom stöttar och ger varandra input. Så det finns en del vinster med att släppa lite på restriktionerna.
    Du och jag som kärlekspar hade nog inte varit någon hit nej Flört även om avståndet mellan oss är helt okej. Men som du skriver det är kul att ha en nätkompis/hobbypsykiatriker som man kan ventilera saker med. Och där är du min vän en på miljonen. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2013-04-21 13:04:34 följande:
    Kärlekspar....det låter ändå sexigt i munnen, det får du medge

Haha, hade inte slutat bra det där...
    Ingen chans nej Flört
    Papito skrev 2013-04-21 13:06:10 följande:
    Nä, att bli påsatt av (eller sätta på) psykologen är väl ingen hit...men bra fantasi, haha.
    Haha, så du har mig som fantasi nu framöver Kyss

• Anonym (singelmorsa)

Angående vem som tar första steget, spelar det någon som helst roll egentligen? Ser jag en intressant kille på en dejtsida så skriver jag. Svarar han så gör han det inte så dör jag inte. Och då har jag iaf försökt.

• Anonym (singelmorsa)
    Anonym (vänskap) skrev 2013-05-13 21:18:04 följande:
    Pratat med en kille ca 1 vecka nu och vi har bestämt för att ses på onsdag. Rent vänskapsmässigt men börjar få is i magen för nu i kväll har han ställt en massa frågor angående vad jag gillar i sängen etc samt frågat vad jag ska ha på mig när vi ses. Jag svarade att jag inte funderat på det än. Då föreslog han kjol och string!! Sen skrev han att han gillade tjejer som ville ha sex på första dejten.

Hm tror jag ställer in att träffa honom. Han verkar mest vara intresserad av en sexträff 
    Låter nog som att det är sex som är hans primära syfte med att ses, men man vet aldrig. Följ magkänslan den brukar leda en rätt Glad
  • Anonym (singelmorsa)
    fatdaddy skrev 2013-05-13 21:30:30 följande:
    Tycker han låter som en omtänksam kille. Du vet inte vad du ska ha på dig, och han kom med lite klädtips.
    Sen är han också mån om att du ska få det bra om och när ni väl hamnar i säng. Ett tecken på att han inte bara tänker på sig själv.
    Att han är otålig och vill ligga redan på första dejten är ju bara charmigt. Det är ju en komplimang att han inte kan hålla händerna i styr när han ser dig.
    På riktigt? 
  • Anonym (singelmorsa)
    fatdaddy skrev 2013-05-13 21:33:45 följande:
    Nej såklart inte. Tror inte inlägget jag svarade på var på riktigt heller.
    Puh, blev lite orolig där. 
  • Anonym (singelmorsa)
    ander25k skrev 2013-05-16 07:55:08 följande:
    Finns gott om oerfarna dejtare , har stött på ett flertal , och nämner någon att dom inte har träffat någon på 3 år , så går inte jag på dejt , har gjort det misstaget några gånger , och nej tack .
    Menar du att du inte vill dejta någon som inte har dejtat på flera år eller någon som inte haft ett förhållande på flera år? 
    Jag har dejtat både killar som varit nya på det här med dejting och såna som varit med i matchen länge. Tycker inte att det gör någon skillnad alls, utan allt hänger på personlighet och personkemi. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2013-05-16 09:05:48 följande:

Singelmorsa....inboxa mig!
    Done! Flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!