Papito skrev 2013-04-21 08:45:11 följande:
Jag har fått kontakt med flera tjejer här på FL på det sättet, att de tyckt jag verkar vettig och har skrivit till mig. Det är en boost att få den bekräftelse men framförallt har det varit kul att "lära känna" dem. Kanonfina tjejer!
I de flesta fallen har det varit just avståndet som gjort att vi inte gått vidare till en dejt.
Jag valde tidigt att inte vara anonym i tråden just för att det på sikt skulle kunna bli just så, att om någon lockades av just mig skulle hon ha en möjlighet att höra av sig.
Nu hängde jag i tråden ganska länge utan att egentligen dejta (varken här eller någon annanstans) men det hhar varit både kul & givande. Av de senaste inläggen märker du säkert att jag pratar en del med singelmorsan, vi konstaterade att vi troligen inte skulle passa ihop men har blivit nätkompisar ssom stöttar och ger varandra input. Så det finns en del vinster med att släppa lite på restriktionerna.
Du och jag som kärlekspar hade nog inte varit någon hit nej
även om avståndet mellan oss är helt okej. Men som du skriver det är kul att ha en nätkompis/hobbypsykiatriker som man kan ventilera saker med. Och där är du min vän en på miljonen.