Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-12-01 09:46:12 följande:
    Haha..ja, klart ni har rätt i att det viktiga är huruvida man själv faller, eller att båda faller. Men har man levt i en lång relation är det ändå kul att bli uppskattad. Jag har väl ändå varit ganska tydlig med att jag inte bara dejtar runt med första bästa heller. Hade ju ett jättelångt uppehåll.

Av de fyra dejterna, är två från tiden innan uppehållet. Den ena var det som sagt noll kemi med och den andra hade nog kunnat bli något men jag var inte redo för ett förhållande...annars kan man säga att båda föll.

Och nu, har jag ju det här dilemmat som jag nämnt. Båda verkar ha fallit eller vara på väg att göra det...och egentligen är nog båda den typen jag kan falla för.  Båda är klart intressanta så jag tycker nog att statisitken är relevant.
    Alla tre som fallit är ju såna jag själv mycket väl kan tänka mig en relation med.
    Det kan inte vara lätt att vara så charmig så brudarna faller som käglorFlört
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-12-01 12:28:38 följande:

Eller nobbade...det är ju bara singelmorsan och jag som bor rätt i tråden. Övriga föll som käglor men avståndet var för stort.

Och singelmorsan vill ju bara ha problemkillar...haha.

Så med andra ord menar du att alla som bor långt bort föll som käglor men jag som bor nära till hands för en fika nobbade dig stenhårtFlört livet är tufft iblandSkrattande

Sen tycker jag mig se att du närmar dig epitetet problemkille så snart står jag väl utanför din dörr och bankar på för fulla muggar, hahahaGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    NooneBird skrev 2012-12-01 18:03:19 följande:
    Nu kommer fler frågor!

Har ni någonsin avbrutit en dejt då det känts helt fel? Tackat för er och gått därifrån?

Har du någonsin kramats, kyssts eller legat med någon som du dejtat fast du egentligen inte är så attraherad eller känt att det här är ingen för mig?

Vill bara få igång er lite

Själv har jag aldrig avbrutit en dejt eller närmat mig någon jag inte varit attraherad av. Det tar stopp!
    Jag har aldrig avbrutit en dejt och dragit även om jag kännt att detta är ingen för mig så har jag alltid haft trevligt. Och som svar på den andra frågan så ne,j klart jag inte har sex med någon jag inte är attraherad av. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Anonym (b) skrev 2012-12-01 20:41:07 följande:

Bara kysst  skulle inte gå så långt som att ligga för att känna efter
    Ibland finns där mycket attraktion utan att man för den sakens skull vill inleda något, då kan man ju ha sex om båda är med på noterna Flört
  • Anonym (singelmorsa)
    Haesito skrev 2012-12-02 00:55:28 följande:
    Lämpligen genom att påtala det.
  • Anonym (singelmorsa)
    NooneBird skrev 2012-12-03 19:54:00 följande:
    Hur ärlig kan jag våga vara med mina känslor utan att skrämma skiten ur dejten? Vi har ju pratar över två månader och träffats..
    Du kanske inte ska skrika ut att du älskar honom. Men att säga att du börjat få känslor för honom och vill se vart det kan leda kan du alltid säga. Ärligt utan att vara för på, om det nu är så du känner vill säga Glad
  • Anonym (singelmorsa)

Hade någon av mina närmsta vänner hittat en blinddate åt mig hade jag gått utan tvekan då de har bra koll på vilken typ av kille som jag brukar gilla. Glad
    Synd bara att de inte känner några singelkillar alls.. 

• Anonym (singelmorsa)
    Anonym (men) skrev 2012-12-12 21:52:48 följande:
    Hmm,fast jag tror inte riktigt på det där. Även de coola killarna,som inte bryr sig om något..blir mer angelägna när de blir intresserade. Sedan kanske de försöker spela svårare,men har de fallit så har de. Såå är de dåliga på att höra av sig..eller om man alltid får messa först..så..är..han..not that into you. FaktisktSolig
    Jag måste säga att jag tror du har helt rätt. Finns säkert undantag som bekräftar regel men en kille som aldrih hör av sig först eller bara svarar sporadiskt när man hör av sig är helt enkelt inte tillräckligt intresserad för att ta sig tid. Svårare än så är det inte. 

Jag är också en av dem som allt som oftast faller för de lite svårare killarna, jag jagar lite det jag inte kan få. Men det är något jag jobbar på Glad 
  • Anonym (singelmorsa)
    NooneBird skrev 2012-12-23 14:34:15 följande:
    Nej han kom inte på festen, han kunde inte ta sig ur det. Han är egen företagare och kände att dessa kontakter var viktiga. Han skulle komma först det hade han sagt till min kompis som anordnade festen. Detta hade blivit andra gången vi träffats så jag kan förstå om han kanske bangat också, vet inte om jag hade vågat åka på hans fest och träffat hans familj och vänner när jag bara träffat honom en gång. Så att han inte kom kan jag förstå och det är inget konstigt för min del.
    Vi har ju en ny dejt inbokad och skiter sig den ja, då skiter jag i honom.

Hade ni åkt på er nya dejts 30års fest om ni bara träffats en gång? Och varit beredda att träffa familj mm?
    Hade jag endast träffat min dejt en gång så hade jag inte hur kär jag än var ställt in mina befintliga planer för att vara med på en fest med dejten. Under förutsättning att de planer jag redan gjort var viktiga för mig. 

Hade jag däremot inte haft några andra planer hade jag absolut kunnat tänka mig att gå på en fest med min dejt och träffa dennes familj och vänner.  
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-12-28 20:57:32 följande:
    Yes!!!

Papito is in da house!!! Tungan ute 
    När stundar bröllopet då Flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!