Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Beya skrev 2013-02-09 20:15:18 följande:

Är det fler än jag som sitter ensam i soffan och tittar på Melodifestivalen? fick just se lite ögongodis iaf   men ajabaja för han var väl typ 16 år yngre än mig.Drömmer

Han kändes som den nye Saade. Riktigt ögongodis men ack så ung. Men Danny är inte fy skam att lägga ögonen på heller Glad
  • Anonym (singelmorsa)
    Beya skrev 2013-02-09 21:03:14 följande:
    Haha vilka snusktanter vi är
    Jaaaaa SkrattandeTungan ute
  • Anonym (singelmorsa)

Afro: låter som du hade en kanonkväll! Hoppas att han hör av sig och att det blir en fortsättning följer Flört

• Anonym (singelmorsa)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-10 21:28:08 följande:
    Just därför.
    Jag har erfarenheten att om en kille är intresserad, så visar han det. Han tar för sig. Det är min erfarenhet och det jag kan gå efter. Visst det finns undantag men dom undantagen är jag nog ändå inte så intresserad av för det säger ju bara hur han är som person och jag är typen som vill ha en man som tar för sig, visar vad han vill och se till att få det han vill ha.

Men du Rainbow... som du säger, ge honom till imon. Ibland kan det komma grejer i vägen som gör att man faktiskt inte kan svara direkt. Men jag förstår dig absolut. Och tråkigt att det blir så. När man som du säger att han sade att han ville ses igen och det kändes äkta. Men vi hoppas fortfarande. Kvällen e ju inte slut än serru!

Å hör han inte av sig så finns det flera fiskar i havet. Då har du gjort vad du kunnat och behöver inte fundera på sen om du kunde ha gjort mer. Du kommer över det och livet går vidare och man är en erfarenhet rikare 

Kram{#emotions_dlg.flower}  

Mycket kloka ord! Jag tror också på att är en kille intresserad så visar han det. Sen att jag inte alltid lever som jag lär är en helt annan femma men tur man lär av sina misstagGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    ulfsas skrev 2013-02-10 21:51:58 följande:
    Vissgt, fast det gör ingen skada om ni tjejer också hör av er.{#emotions_dlg.flower}
    Självklart ska vi tjejer också höra av oss men att vara den som hela tiden tar initiativ till att höra av sig och till att ses, nej då får det vara. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2013-02-14 19:39:14 följande:
    Noone Bird och (33-åring), vilka konstiga killar ni råkar på. Noone du måste ju ha världsrekord i otur på den fronten. Okej för att en kille kan vara kass och/eller inte intresserad men att höra av sig hör ändå tid vanligt hyfs. Nu har jag inte dejtat så mycket men det skulle aldrig falla mig in att inte höra av mig efter en dejt, oavsett vad jag tyckte om den.

Eller är det så illa att det vanliga är att killar gör så?
    Det vanliga är att killen inte hör av sig efter dejten om han inte är intresserad. Väldigt sällan man får ett tack men..
  • Anonym (singelmorsa)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-14 19:51:42 följande:

Förra sommaren dejtade jag en kille. Och efter 10 (!) dagar fick jag ett mess där han fint förklarade att han inte var intresserad. Eh..ok..(?).. som tur va var ju inte jag heller intresserad. Ännu lusitgare är att han skrev till mig på dejtingsidan härdomdagen igen...
    Haha, som om du inte hade förstått det redan Skrattande
    Tystnaden talar för sig själv liksom.
  • Anonym (singelmorsa)
    Kreativt kaos skrev 2013-02-14 20:00:59 följande:
    Brukar inte heller alltid föreslå de först... men med denna kille är de rekord för på en vecka har jag frågat om tid 5 gånger så att jag vill ses vet han iaf ;p
    Då hade jag inte frågat igen, han vet att du vill träffa honom så låt han föreslå en dag istället. Gör han inte det så är han kanske inte värd att lägga tid på. 
  • Anonym (singelmorsa)

Känner att jag måste kommentera det där med att tjejer har fördelar och att vi kan välja och vraka för att det går flera killar per tjej. Jag och mina vänner har diskuterat det och de har vidare diskuterad det på jobb etc. Alla känner en hel hög med singeltjejer men singelkillar lyser med sin frånvaro, de finns liksom inte. Finns inga singelkillar i min bekantskapskrets och de i sin tur vet inte heller några. Så vart det här överflödet på killar finns det undrar jag. 

• Anonym (singelmorsa)
    ulfsas skrev 2013-04-20 12:49:54 följande:
    Är det inte just det du skriver som är ''problemet''? Att singelkillar hamnar i en zon där alla de möjliga tjejerna har försvunnit och så tycks det ju vara för de som är singeltjejer också. Rätt naturlige egentligen för annars så skulle nog de som var singlar minska radikalt.

Boten för att lösa detta är att man utsätter sig för situationer som ger kontakter. Det kan vara på krogen som ju är välkänt med sina för och nackdelar, jobb, resor, hobbys, kurser(dans) och mycket annat. Det som nästan garanterat ger ett nollresultat är att inte göra något utan man bara sitter hemma och glor på data/TV eller så. Det är oerhört få passande tjejer som kommer och ringer på min villadörr iaf. Ni andra kanske har bättre tur.

God morgon förresten, srtaxxxKaffe. Idag blir det nog ute på altan.Solig-igt och fint just nu. 
    Underbart med vår ute Glad
    Självklart kan man inte bara sitta hemma och hoppas på att träffa någon som du säger så är sannolikheten att någon intressant människa bara knackar på dörren nästintill obefintlig. 

Men visst rör jag mig bland folk och tänjer mina egna gränser emellanåt, jag har tex rest själv utomlands och så, på jobbet har jag träffat killar men jobbar i en kvinnodominerad bransch. 

Men just nu har jag en paus och är tillfreds med att vara själv. Glad

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!