Ärliga nätdejtingstråden!
Vad tänkte du på annars?
Jag har ju som några av er vet dejtat en hel del genom åren. En kille bestämde jag träff med utanför Liseberg, det var strax innan jul. Vi gick där bland alla lampor och granar. Vi bestämde oss för att åka upp i Lisebergstornet och var nästan själva. Högst upp så kysste han mig efter det stannade vi i varje hörn och hånglade
Det slutade med att han följde med mig hem och vi lämnade knappt sängen på flera dagar!
Bjuder på en till dejthistoria
Mailade med en kille på HP som på korten såg bra ut och mailen var otroligt roliga och charmiga, kändes som en bra kille. Så vi bokade in en promenad-dejt dagen efter.
Han såg inte alls ut som på korten och under hela promenaden så pratade han nedvärderande om sig själv och antydde flera gånger att jag absolut inte kunde tycka att han var en kille för mig.
Träffade inte honom fler gånger.
En av mina mindre bra dejter.
Märks det att jag är sysslolös för tillfället?
En sista då!
En kille jag mailat med ville bjuda ut mig på middag. Jag är inte särskilt förtjust i att gå ut och äta på första dejten, kan lätt bli krystat med fel kille och så måste man sitta kvar middagen ut. Men vi hade roligt och när vi var klara så följde han mig till bussen där vi avslutade med en jäkligt bra kyss.
När jag satt på bussen så fick jag ett sms där han skrev något i stil med att: allt börjar med en kyss för att sen följas av hångel och hångel leder till sex.
Andra dejten sågs vi hemma hos mig och vi hånglade som bara den och kände lite på varandra. Jag var sugen som satan men när det var som mest hett så sa han att nu är det dags för mig att åka hem.
På tredje dejten hade vi sex och den spänningen som hade byggts upp var rätt fantastisk. Så ibland är det allt bra att vänta och längta och bygga upp lite spänning.