-
Haha, men du ser ju ut som en gangster på det kortet! men jag tycker om dig ändåPapito skrev 2013-01-20 15:36:39 följande:Du kallade mig t.o.m gangster när du sett kortet (hon är halvblind, ser låååångt ifrån ut som en gangster)...ändå är vi bra polare nu!
-
Jag är lite trött på att leta efter någon intressant herre på HP. Det hade varit bra mycket roligare om någon av mina vänner fixade till en blind-date med en kille de tror skulle passa mig. Det enda kruxet är ju då att mina vänner inte känner en endaste singelkille.
-
Menar du för tam som i dumsnäll så nej då är han inget för mig men annars kanske.Papito skrev 2013-01-21 21:20:22 följande:Har en singelkompis som verkligen skulle behöva en framåt tjej som tar tag i sakerna...men han är nog för tam för dig
-
Jag har också varit singel i år och dar ju. Att han inte tar kontakt med brudarna först gör ju inget för jag är bra på att ta första steget men det där med att inte vilja rubba sina rutiner låter inte så lovande. Så jag litar på dig när du säger att han inget är för mig.Papito skrev 2013-01-21 21:36:46 följande:Inte dumsnäll men passiv, varit singel länge. Tar inte kontakt med chicksen, vill inte rubba sina rutiner..haha, näää, tror inte det är något för dig.
-
Ibland tänker jag att jag är ett hopplöst fall och att jag kommer vara singel för alltid, ju längre tid man är singel desto svårare blir det känns det som.
Men alltsom oftast är jag helt övertygad om att jag kommer hitta den där speciella mannen för mig. Bara det att jag på vägen kysst bra mycket fler grodor än genomsnittet.
-
Afrodite: jag tycker du ska se till att gå på en dejt med den där killen du mailade med i somras. Han har ju uppenbarligen något du faller för så ge det en chans trots att du tänkt ha ett uppehåll.
När man minst anar det:) -
Krulligt hår har jag visserligen inte haft men får ett par år sen hade jag håret både kort och lila, men jag kom undan från att se ut som en tantFilipis skrev 2013-01-25 20:19:31 följande:
Nädå,inte då. Ska man behöva krulla håret och färga det lila sedan,menar du? :) Barnsligt sätt kanske känns sådär. Jag har ju sett dig..och tycker du verkar ganska mogen..tror jag -
Åldern är bara en siffra men det där med att man är på olika stadier i livet är en helt annan femma.Jag har en vän som när hon var runt 23 var ihop med en 15 år äldre man. De hade ett väldigt bra förhållande och älskade varandra men efter ett par år så var han redo för att bilda familj medan hon inte på långa vägar var där. Så de gick skilda vägar tillslut.Papito skrev 2013-01-26 16:19:43 följande:
Om jag bara hade varit ute efter sex och båda var medvetna om det så kaaaaaaaanske (tror ändå inte)....men skulle inte inleda något seriöst med en så ung tjej, nej. För bådas skull, tror man är på olika ställen i livet och hon behöver gå igenom stadier jag känner mig klar med....samtidigt som jag inte vill hämma hennes utveckling.
Det behöver ju inte bli så men det är nog ganska vanligt skulle jag tro. -
Uppenbarligen så har han ju barn, och om det är helt otänkbart för dig att träffa en man med barn så hade jag bara lagt ner om jag vore du. Varför ödsla tid på någon i onödan.Anonym (rainbow) skrev 2013-01-26 18:55:16 följande:Jag gick på dejten. han säger fortfarande inget om vare sig barn eller tidigare/nuvarande relationer. Berättade dock en sak som bekräftade att det var honom jag sett på bilden i tidningen, så det är defintivit samma person.
Skitskumt läge. Jag tycker uppriktigt att han är jättetrevlig, men fattar verkligen inte hur man kan utesluta en sådan detalj. han vill träffas igen och jag funderar på om jag bara ska vänta ut honom och se hur länge det dröjer innan han faktiskt tar upp detta, eller om jag ska fördriva min tid på något mer meningsfullt sätt. -
Ett sånt här mail skulle få mig att svara, killen har ju humor!Tusse85 skrev 2013-01-27 16:08:42 följande:Haha, fick detta:
"hej X! jag har ett förslag.. om du åker till X så bjuder jag dig på en promenad... du kan ju ta med dig piknik korg kanske...? inget märkvärdigt.. kanske nybakade bullar eller så..? choklad kanske.. och några ostmackor... efterrätt kan du fp välja själv.. jag är inte direkt krävande...haha..:)"
Så jag ska alltså åka både 2 timmar och sen dessutom bjuda på maten... han bjuder på promenaden.... snäll kille ;) haha