Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-08-30 23:21:39 följande:

Skandal...finns det inga bra kvinnor på västkusten? Alla kan ju inte bo i Stockholm och Skåne.

HP, du får flytta ner!
    Klart det finns bra kvinnor på västkusten, jag är en av demGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-08-30 23:51:33 följande:
    Wow!

Så det existerar verkligen andra än stockholmare och skånskor här?
    Började undra om jag hamnat fel, om jag missat någon skylt med västkustförbud eller så

Låter lovande..du kan få paxa mig då...men du får skynda dig för jag är ett kap!
    Haha, möjligen om jag flyttar...här är jag helkörd!

(egentligen har vi inget val heller, det är ju bara vi från framsidan..men vi kan ju få inbilla oss att vi kan välja & vraka)

Du är härmed paxadFlörtSkrattande
    Klart det existerar mer folk från framsidan här vore ju synd och skam om du vore den enda ;)
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-08-31 00:12:34 följande:

Rent krasst räcker det med två...
    Det har du rätt i Flört
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-08-31 00:24:13 följande:

Vet inte hur länge du följt tråden men du har inte skrivit så mkt...förutom att du är grymt bra bara genom att tillhöra den geografiska eliten...vad bör man mer veta?
    Jag har tittat in och läst ibland men inte skrivit innan. 
    Viktigt vetande är väl att jag är singel, mamma, 33 år boendes i bästa stadenGlad 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-08-31 00:38:22 följande:

Perfect match!
    Eller hurGladFlört
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-08-31 00:43:18 följande:

Haha...kommer att ta tid det här...det bubblar inte direkt ord ur dig...

Jobbar du eller bara kvällspigg?
    Haha, vore jobbigt om orden bubblade utSkrattande
    Jag är bara kvällspigg idag som alla andra kvällar nuförtiden. 

Har dejtat rätt mycket om jag ska vara ärlig och klarat mig ifrån idioter. Oftast har man en kul kväll även om det inte leder vidare och några av de jag dejtat har jag fortfarande kontakt med nu långt senare.

Det senaste har jag dock tagit det lugnt med dejtandet skönt med en liten paus.  
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-08-31 00:49:00 följande:
    Sorry, fem inlägg och sju meningar. Ber hemskt mycket om ursäkt, till mitt försvar får jag säga att hälften av dem knappt kan räknas som meningar..
    Nu är jag uppe i sex inlägg, inte illa pinkat va? Flört
    Och antal meningar bara växer och växerSkrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-08-31 00:53:05 följande:
    Verkar som att många gör så, dejtar men blir kompisar (kan iofs vara kk också)  istället. Får för mig att det måste vara svårt att göra så, själva omställningen liksom.  Från början träffades man ju för att få mer än vänskap, känns det inte konstigt att ställa om från romantik och piss till kompisar?
    Fast för mig är en dejt förutsättningslös, visst att förhoppningen må vara att det ska leda någonstans men inte så att jag inför varje dejt tror mig finna mitt livs stora kärlek. 
    För mig börjar en relation med vänskap för att sen utvecklas till något mer. Och ibland blir det inget mer än vänskap men oftast ens inte det.

Svårare blir det ju såklart om man haft romantiska känslor för personen ifråga men det går det med men en sådan omställning tar tid dock.

Vad gör du uppe nu då?  
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-08-31 01:07:24 följande:
    Hade lite pappersarbete som behövde göras, tog en kopp té och piggnade till
    Klantigt!
    Ja kommer man väl in i andra andningen så är risken att man är vaken halva natten sen..
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-08-31 01:10:22 följande:
    Ja, alla har olika tekniker när det gäller dejtande. Jag hade en period då jag också dejtade så, förutsättningslöst men nu har jag sämre med tid och kan iofs tänka mig att dejta så men vill nog ha lite mer kött på benen innan de flesta dejterna..är mer mån om min tid helt enkelt  Har iofs inte dejtat alls på ett tag nu.
    Jag har gått på dejter där jag haft mer kött på benen innan. Men jag tycker det är så stor skillnad på hur en person är i skrift och i verkligheten. Och tycker det är surt då man lagt mycket tid och energi och skapat sig en bild av personen för att sen ses irl och det inte alls känns så bra längre. 

Men alla är vi olika och tur är väl detGlad 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!