• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Det är helt sjukt vad solen påverkar ens humör!
    Jag är ändå en glad skit även på vinterhalvåret men jäklar vilken skillnad när solen kommer på att det finns människor med behov på den här sidan av jordklotet också!!! Skrattande

• Papito
    Beya skrev 2013-03-11 16:43:12 följande:

Aha så du delar upp oss, först en resa söder ut och sen til norr, jag förstår

Håller med och vill lägga till alla som har båda fötterna på jorden!
    Haha...men norrut ska jag bara spela spel..när grabbarna ser Noonie med sällskap blir de svartsjuka och börjar jaga henne, då drar jag söderut och där hoppas jag på hångel till efterrätt

• Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 17:12:50 följande:

Det där tycker jag är så himla svårt. Man kan inte skriva att man gillar att resa, för det skriver alla. Men jag som faktiskt reser en hel del (var tex till Indien, Oman, USA, 3*Spanien) under en 12-månadersperiod, jag vill helt inte träffa nån som tycker att det är trevligast att stanna hemma... Gällande träning så kan man kanske låta bli att skriva nått, men samtidigt känns det som att man faller bort om man är en soffpotatis. Så... vad skriver man?
    Jag säger inte att man inte ska skriva det, framförallt om man faktiskt reser mycket. Då är det en väsentlig del av dig. Men det är ju helt omöjligt att precis ALLA reser och ska hitta sig själva i Indien, Kenya, Seychellerna, St Anton och hälsar på Ariel nere i Atlantis

De allra allra flesta människor jag känner gillar att resa men det är otroligt olika hur mycket man faktiskt gör det. De allra flesta jag känner gillar att öta kyckling också men det är troligen bara de med egen hönsgård som skriver om det

Är du en person som reser mycket ska det givetvis framgå..men gillar du att resa men kommer inte iväg så ofta, skriv det då men lägg till ett par saker till du gillar, stick ut lite från mängden. Alla är så rädda att falla ur mallen men vad f-n, söker inte alla någon speciell?

För egen del söker jag någon som INTE reser tre ggr om året eller vill göra en långresa per år, det funkar inte med det liv jag lever just nu..men det är klart att jag inte vill att tjejen ifråga vägrar åka med om det någon gång blir en resa.
  • Papito
    Kreativt kaos skrev 2013-03-11 17:29:25 följande:
    Dejt om 2 timmar då. Jag som aldrig brukar vara nervös vill mest gå och spy nu. Precis tagit en tupplur för att få bort huvudvärken som var på g :/

Har nu dock en dryckesfråga! Han kör ju bil till mig så alkohol är inte aktuellt men att köpa hem cola känns lite fjortis-varning.. Så vad hade ni bjudit på i dryckesväg?? Kaffe kan jag själv inte dricka kvällstid :/
    Jag har en bra känsla för den här dejten, du låter mycket mer genuint intresserad av den här killen. De andra kändes mer som att du ville ha någon för att inte vara ensam, när du pratar om den här killen verkar du mer intresserad.
    Att du är nervös är också ett tecken på det, jag tror det kan bli bra. Nervositet i lagom mängd är bra.

Tack, men det är en ingen fara. Jag kände ju på mig det ganska tidigt att jag inte skulle falla..men jag gav det iaf en chans. Känns inte alls hårt nu faktiskt, känns bra att ha fått ett avslut.

Cola & kaffe funkar...eller om du har en Ramlösa, lite mer vuxet än Cola
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 17:35:26 följande:

Nej, jag menar inte heller att man inte ska, men jag undrar konkrekt HUR man ska... Jag är precis tvärt om, jag vill inte passa in i nån tråkig mall =)
    Alltså..jag kanske är lite för naiv, blåögd eller romantisk i det här avseendet men jag tror att alla, ja ALLA människor är unika och har något unikt att komma med. Sen är det inte alla som ser det där unika, vi faller ju alla för olika saker.

Men som i ditt fall, du skriver själv att du känner att du måste ha med träning för annars faller du ur ramen..tänk tvärtom, skit i att skriva att du tränar. Dels framkommer det ändå alltid efter max två mail och dels kan det vara befriande för läsaren..du fokuserar på annat och han behöver inte känna att han är körd för att han missade gymmet två ggr förra veckan.
    Vad är speciellt för just dig? Vad gör att just du är en kanontjej?
    Behöver inte vara några stora avslöjande saker..kan vara små charmiga egenheter som gör att just HAN känner att du är rätt.
  • Papito

Är inte heller med där...har inte ansökt men tror iofs inte att jag är välkommen längre...så jag hoppas den här lever lite till

Lustigt, jag skriver alltid med tre punkter när jag ska separera texten lite...men sista tiden har jag kommit på mig själv med att bara skriva ut två punkter (fick lägga till i efterhand i den här texten, haha)...var det sexuellt frustrerad det stod för? Var det Beya eller någon som hade läst om det? Tungan ute

• Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 17:12:50 följande:

Det där tycker jag är så himla svårt. Man kan inte skriva att man gillar att resa, för det skriver alla. Men jag som faktiskt reser en hel del (var tex till Indien, Oman, USA, 3*Spanien) under en 12-månadersperiod, jag vill helt inte träffa nån som tycker att det är trevligast att stanna hemma... Gällande träning så kan man kanske låta bli att skriva nått, men samtidigt känns det som att man faller bort om man är en soffpotatis. Så... vad skriver man?
    Du skrev inte att du hade med det, du skrev som ovan, jag misstolkade. Sorry!
  • Papito
    ulfsas skrev 2013-03-11 18:28:53 följande:
    Du säger bara coffe, thé or me med ett förföriskt leende, det gör alltid flygvärdinnornaOskyldig
    Du är het med dina oneliners idag ulfsas!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!