• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Fasen, inga uppdateringar från Tabulas dejt, det verkar inte bättre än att jag hade rätt. Hon slet den stackars lilla parveln i stycken

• Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2013-04-04 09:47:46 följande:
    Jag har ätit upp honom, han var god .

Sluta nu...lite mer kan du berätta. Kan det bli mer, blir det repris. Etc.
  • Papito
    Ensammor skrev 2013-04-08 19:56:23 följande:
    Hej!
    Nybliven medlem på familjeliv och fann (med lite hjälp) denna tråden. Hur seriös den är vet jag inte än, men det ger sig.
    Välkommen!

Vi är seriösa för det mesta men spårar ur då och då, har varit ganska skön stämning i tråden även om den kommit av sig lite på slutet.
    Kul med nya influenser!
  • Papito
    Anonym (Sofia) skrev 2013-04-08 20:31:19 följande:
    Det finns en kille som har varit inne på min profil 20 gånger. Hur ska man tolka det egentligen? :p Är det inte lite underligt att vara inne så pass mycket utan att skriva något? Okej att vara inne en 4-5 gånger, men 20 är väl ändå och ta i? Vill han visa att han är intresserad och hoppas på att jag ska skriva till honom, eller har han bara ett väldigt dåligt minne? ;)
    Ja, lite väl mycket är det nog..men som du säger, han kanske är intresserad av dig och hoppas att du tar kontakt. Inboxa och fråga honom, det är det enklaste.

Sen kan han ha dåligt minne också...vilket kan förklara nåååågra av gångerna iaf, haha
  • Papito
    Kreativt kaos skrev 2013-04-08 20:50:22 följande:
    Väldigt mycket sådant =/ Vet nog själv att jag har dåligt minne men oxå haft personer som är inne massa utan att skriva. En kille har rekordet på 53 besök utan att skriva och då finns han inte ens i närheten av min stad :S
    Haha...53 gånger??? Skojar du?

Hur intressserad jag än var skulle jag skämma sista 13 iaf
  • Papito
    Kreativt kaos skrev 2013-04-08 20:57:12 följande:
    53 utan att skriva. Sen har vi dom som skickat nångång men som jag tackat nej till som ändå fortsätter gå in. Killen med rekordet ligger på 106 besök! Dock var det ett tag sen han besökte nu, kanske hitta han en tjej ;)
    You wish.....106 ggr?

Jag tror mitt besöksrekord (som jag fått besök av samma) är 6 ggr eller så...men så är jag inte lika het heller, haha.
  • Papito

Dags att nätdetoxa snart igen..haha.

Är såååå trött på alla globetrotters, finns det verkligen ingen som har barn eller andra åtaganden och därmed begränsade möjligheter med att finna sig själv i något meditationscenter Vietnam i tre månader?

• Papito
    Kreativt kaos skrev 2013-04-09 12:07:19 följande:
    Börja ragga på familjeliv istället papito ;)
    Haha...det värsta är att jag faktiskt fått kontakt med fler vettiga här än på dejtingsidan. Har dock inte träffat någon härifrån irl

Men jag är öppen förslag
  • Papito
    Ensammor skrev 2013-04-09 12:19:35 följande:
    Okej, jag tar steget att ragga här på FL!
    Glad, trevlig och lite halvgalen tjej i sina bästa år. 15+22!
    Har två underbara tjejer på 6 resp 8 år som jag har varannan vecka.
    Jag har aldrig dejtat någon främling från nätet faktiskt, undrar lite hur det skulle kännas.
    Oj...du är verkligen ny på det här med nätdejting, haha (skrattar kärleksfullt, inte hånande)....som tjej finns det stora risker med att skriva som du precis gjort, din inbox riskerar att vara smockfull inom kort...på både gott och ont

Som man behöver man inte oroa sig riktigit lika mycket
  • Papito
    Ensammor skrev 2013-04-09 12:35:27 följande:
    haha, vad ska jag skiva då?
    En tråkig, arg och sur brutta på 37 vintrar som har två ungar runt halsen. Söker likasinnand fast av andra könet.
    Bättre?
    Haha...nej nej nej...spelar inte så stor roll vad du skriver, bara ATT du skriver räcker
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!