fatdaddy skrev 2013-04-21 08:29:06 följande:
Efter att ha skrivit så utlämnande så känns det som en bra idé att vara anonym
Chansen att rätt tjej skulle sitta och läsa inläggen och finnas i närheten är mikroskopiskt liten.
Nätdejting kan ibland kännas som ett dödläge. Jag tror att tjejer fortfarande vill, och förväntar sig, att killar ska ta första steget. Och så finns det killar som mig, som försökt, länge. Kanske inte har samma ork och energi längre.
Jag kommer skriva en rad om jag ser en tjej som verkar intressant. Skrev till en för ett tag sen, men inte fått svar, hon har inte varit inloggad sen jag skrev.
Jag har fått kontakt med flera tjejer här på FL på det sättet, att de tyckt jag verkar vettig och har skrivit till mig. Det är en boost att få den bekräftelse men framförallt har det varit kul att "lära känna" dem. Kanonfina tjejer!
I de flesta fallen har det varit just avståndet som gjort att vi inte gått vidare till en dejt.
Jag valde tidigt att inte vara anonym i tråden just för att det på sikt skulle kunna bli just så, att om någon lockades av just mig skulle hon ha en möjlighet att höra av sig.
Nu hängde jag i tråden ganska länge utan att egentligen dejta (varken här eller någon annanstans) men det hhar varit både kul & givande. Av de senaste inläggen märker du säkert att jag pratar en del med singelmorsan, vi konstaterade att vi troligen inte skulle passa ihop men har blivit nätkompisar ssom stöttar och ger varandra input. Så det finns en del vinster med att släppa lite på restriktionerna.