• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

fatdaddy skrev 2013-04-20 17:24:57 följande:
    Det kan jag ju inte säga Solig
    Men om du inte vågar kan du inte vinna, det finns ju de som tycker att du låter vettig. Du röjer väl inget med att säga vilken ort. Finns någon intresserad från den orten kanske de hör av sig.

Även om ingen skulle höra av sig har du inget att förlora.
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-04-20 22:43:44 följande:
    Hur eker livet med Papito? Kyss
    Livet leker bra med mig Morsan, försökte skypa med dig häromdagen men du var inte där
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-04-20 23:43:02 följande:
    På skype är jag aldrig men vi får se till att snackas vid någon dag, jag har en liten rolighet att dela med mig avGlad
    Men msn går ju över till skype så du loggar in med samma uppgifter som på messenger.
  • Papito
    fatdaddy skrev 2013-04-21 08:29:06 följande:
    Efter att ha skrivit så utlämnande så känns det som en bra idé att vara anonym

Chansen att rätt tjej skulle sitta och läsa inläggen och finnas i närheten är mikroskopiskt liten.

Nätdejting kan ibland kännas som ett dödläge. Jag tror att tjejer fortfarande vill, och förväntar sig, att killar ska ta första steget. Och så finns det killar som mig, som försökt, länge. Kanske inte har samma ork och energi längre.

Jag kommer skriva en rad om jag ser en tjej som verkar intressant. Skrev till en för ett tag sen, men inte fått svar, hon har inte varit inloggad sen jag skrev.

Jag har fått kontakt med flera tjejer här på FL på det sättet, att de tyckt jag verkar vettig och har skrivit till mig. Det är en boost att få den bekräftelse men framförallt har det varit kul att "lära känna" dem. Kanonfina tjejer!

I de flesta fallen har det varit just avståndet som gjort att vi inte gått vidare till en dejt.

Jag valde tidigt att inte vara anonym i tråden just för att det på sikt skulle kunna bli just så, att om någon lockades av just mig skulle hon ha en möjlighet att höra av sig.

Nu hängde jag i tråden ganska länge utan att egentligen dejta (varken här eller någon annanstans) men det hhar varit både kul & givande. Av de senaste inläggen märker du säkert att jag pratar en del med singelmorsan, vi konstaterade att vi troligen inte skulle passa ihop men har blivit nätkompisar ssom stöttar och ger varandra input. Så det finns en del vinster med att släppa lite på restriktionerna.
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-04-21 10:04:39 följande:
    Du och jag som kärlekspar hade nog inte varit någon hit nej  även om avståndet mellan oss är helt okej. Men som du skriver det är kul att ha en nätkompis/hobbypsykiatriker som man kan ventilera saker med. Och där är du min vän en på miljonen. 

Tack...slickar i mig av berömmet, hävdar alltid själv att jag är grym på att analysera...kul att fler än jag tycker att det finns en gnutta verklihetsförankring, haha.

Jag har lärt mig mycket av dig också...vi är ju ganska olika på många sätt, väldigt utvecklande att ta del av varandras tankar.
  • Papito
    Du och jag som kärlekspar hade nog inte varit någon hit nej Flört även om avståndet mellan oss är helt okej. Men som du skriver det är kul att ha en nätkompis/hobbypsykiatriker som man kan ventilera saker med. Och där är du min vän en på miljonen. 
    Kärlekspar....det låter ändå sexigt i munnen, det får du medge

Haha, hade inte slutat bra det där...
  • Papito
    Du och jag som kärlekspar hade nog inte varit någon hit nej Flört även om avståndet mellan oss är helt okej. Men som du skriver det är kul att ha en nätkompis/hobbypsykiatriker som man kan ventilera saker med. Och där är du min vän en på miljonen. 
    Nä, att bli påsatt av (eller sätta på) psykologen är väl ingen hit...men bra fantasi, haha.
  • Papito
    Anonym skrev 2013-04-21 12:46:04 följande:
    ok ja förstår.
    jag finns i södra norrland så jag antar väl att chansen är mikroskopiskt liten som du säger.. tänkte chansa iallafall :p
    lycka till iallafall,,
    Du anonym, du kan ju alltid inboxa Fatdaddy
  • Papito
    fatdaddy skrev 2013-04-21 13:21:24 följande:
    Det är sant, alla är inte lika. Jag tänkte bara vara med på forumet för att skriva av mig, och läsa andras inlägg. Ev dejtande får bli via dejtsajter.
    Med tanke på dina svar och lite motvilja till att ta till dig tipsen msåte jag vara ärlig och säga att jag får lite trollkänsla...men jag kan ha helt fel, någon enstaka gång måste även jag ha det
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2013-04-21 13:36:45 följande:

Ja, själv raggar jag inte här men så har jag nog inte varit hundra på att jag verkligen vill ha någon heller . Fast nu när jag träffat någon så vet jag att jag verkligen ville det egentligen fast jag var bra rädd för det också, och då har man ju ett motstånd mot lite allt möjligt. Men det är klart du får skriva av dig utan att vi ska pracka på dig en massa möjligheter hela tiden.
    Är ni ett par officellt nu Tabben?
    Hur gammal är lillponken?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!