• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodite79 jag tycker att du ska träffa honom. Vi pratar ofta om att det är när man slutar leta h*n dyker upp. Så är det ju för dig nu, ignorera inte ödet. En dejt kan du alltid gå på och i värsta fall får du påbörja ditt uppehåll några dagar senare bara.

• Papito

Det här med presentationer, min gamla avdankade på Spray Date är tusen ggr bättre än den på HP, det är relativt ofta tjejer skriver med tanke på att jag inte har kort.

Där står det egentligen inte så mycket om mig..eller lite hur jag tänker men inget om intressen, krav elller bra humor och såna saker. Jag tror att de som gillar den gör det för hur den är skriven och givetvis för vad som står....men som sagt, har i stort sett ingenting om mina intressen eller såna saker.

Chicksen fattar ändå vilket kap jag är!

• Papito
    Anonym (nybörjare) skrev 2013-01-23 12:06:08 följande:
    Jag menar att de kanske har fått fel bild av mig än den jag är i verkligheten och hur jag ser ut.

Strunta i vad andra skriver, du är ju unik.Killen/tjejen ska falla för dig, inte en mall.

Våga göra din grej så får du rätt typ av intresserade.
  • Papito
    Afrodite79 skrev 2013-01-23 13:09:00 följande:
    Du tycker att jag ska träffa honom alltså?

Ja, tål att funderas på - efterdom du redan är upptagen så why not

Ja, det tycker jag faktiskt att du ska göra om han känns så charmig och bra.

Kanske låter konstigt när vi ändå flirtat lite men jag dejtar ju och det är självvalt. Alltså varken kan eller vill jag hålla någon på halster bara för att känna mig omtyckt (som Tusses ex-kk).

Du verkar vara en bra tjej på alla sätt och vis och då är det väl bra om du kan träffa någon som kan ge det du vill ha.

Det är ju samma med en annan i tråden, vi connectar rätt bra men avståndet gör att det inte kan bli seriöst...då önskar jag henne ändå all lycka.

Haha...förvånar t.om. mig själv med min nyfunna mognad

När ni båda är upptagna och mitt skiter sig lär jag gråta mig till sömns...men detfår jag ta då
  • Papito
    Afrodite79 skrev 2013-01-23 14:10:29 följande:
    Måste först ge mig själv lite tid att slicka mina sår efter dig

Ja jo, har ju sett att du flörtar med flera andra andra i tråden oxå och att det är din jargong

Åhhh...hå...så fick du pika mig också

Ja, jag har en flirtig jargong men det betyder inte att jag inte kan flirta seriöst också....och det har jag inte gjort med många.

Med en för väääääääldigt längesen sen med en nu och lite med dig. Så tre på över ett halvår är väl inte så farligt? Du ska ju t.om. dejta tio på tio dagar
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-24 16:29:18 följande:
    Ok, varit och fikat med fyran. Crash and burn känner jag. Hon var trevlig, söt, charmig och behövde gå efter 40 minuter.

Jag skulle inte haft på mig padd-outfiten

Hon var väl det oskrivna kortet som du inte visste så mycket om? Du har träffat en av de andra har jag för mig? Hördes ni av mer sen?
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-24 18:01:36 följande:
    Ettan har jag träffat - vi pratar och tänker och funderar - men avståndet gör det svårt att ens träffas en gång till. Jag vet inte riktigt vad jag vill där, jag vill inte ha något på avstånd så frågan är om jag ens vill lära känna henne bättre.

Fyran har jag pratat ett tag med efter att jag berättade här om henne, väldigt trevlig, charmig, skriver bra.

... men jag tror tyvärr inte jag gjorde ett så bra intryck Hon kom plötsligt på ett ärende

Tvåan är borta, hon skulle finna sig själv ...

Så - trean kanske ? Hon och jag är väldigt lika till intressen. 

Men ettan hade ju en plan och du tyckte den var realistiskt. Avfärda henne inte ännu.

Synd på fyran...du skulle skippat padd-outfiten och kört med Judo-hooden och bar tvättbrädemage
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-24 19:19:12 följande:
    Trist    

Håller tummarna för att det går bättre med trean helt enkelt!

har lovat att gå på en dejt med en kille jag knappt pratat med, väldigt olikt mig. har svårt att få grepp om honom, får lite känslan att han vill träffa någon helst igår och avsluta sitt konto så fort det bara går Tiden får utvisa! 

Bra att du vågar lite, kan bli bra
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-24 20:13:14 följande:
    Misstänkte det

PAPITO! Rainbow säger att det inte funkar ...  Jag tror jag vet vad du gör fel ...

Haha...nu menade jag kanske inte hela outfiten utan kanske en hoodtröja som insinuerar att du är världsmästare i judo = håller dig i trim, mjuk & vig när det vankas vertikaldans och kan skydda henne mot stora stygga monster

Själv hade jag kommit undan med outfiten du nämnde...Rainbow skulle falla som en fura
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!