• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Iofs...kom på att när jag nätdejtade förra gången (10 år sedan) var jag på en del blinddejter men ibland skickade vi ändå kort. Minns en dejt med en tjej som varit i krogbranschen i många år (inte riktigt min bag), hon var fem år äldre än mig sa hon, alltså runt 33. På kortet såg hon lite sliten ut men ändå snygg. Så kom dejten (hemma hos mig)....Sweet Jesus!!!

Hon var inte det minsta lik kortet (visade sig vara taget fem år tidigare med massor av smink), måste varit mer än fem år äldre än mig och jäkligt sliten även för den åldern...oj, det var ingen lång dejt

• Papito
    Angelven skrev 2013-01-25 19:54:53 följande:
    Tveksamt just med varannan helg, just helg för mig är helkört. 2-4 kvällar per månad, och vardagar.

Tro mig, jag har inget emot att introducera en evt. flickvän för barnen, been there, done that. Det hänger mera på

om hon tycker det kan vara okej att träffa dom för att umgås med mig en kväll extra på helgen.

Vi pratar vardagskvällar annars - och avstånd tillbaka till jobbet som inte är pendlingsbara på morgonen.

Vi får se.

Men googlingen gick jättebra  

Nu var det iofs Beya jag frågade
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-25 19:56:16 följande:
    Men Papito kanske gillar honom, han ville ju inte ha en date med afrodite ? Jag hade ju inte kunnat sätta mycket emot, tur att hon är på sånt avstånd

Nu vet jag inte vad du har för smak men har hon en plan för flytt till Göteborg så är jag beredd att lyssna iaf...hahaha.

Men oroa dig inte, jag dejtar inte fler och att jag inte dejtar är ju för jag redan dejtar, trodde att det var en bra egenskap
  • Papito
    Beya skrev 2013-01-25 20:03:27 följande:
    Jag får fortfarande visa leg på Systembolaget

Fick jag göra för något år sedan....ibland undrar man faktiskt. Ville bara fråga: "Okej för att du inte kan vara säker på min exakta ålder men du måste väl se att jag är tio år äldre än du???"
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-25 20:12:26 följande:
    Charm och smart är ju också bra - men söt och ungdomlig funkar

... och alla egenskaperna, som du ... well, det är farligt

Dööhhhhh, håll dig till ditt revir!
  • Papito
    Beya skrev 2013-01-25 20:15:44 följande:
    Ja det börjar ju kännas lite väl nu när man snart är 34 år. Men å andra sidan får jag alltid höra det att jag ser ung ut många tror inte på mig när jag säger min ålde. Ser jag så barnslig ut eller uppför jag mig så tänker jag då

näpp kanske hög tid att klippa sig kort och färga håret som de flesta andra 34-åriga mammor

Får ofta höra att jag verkar yngre...men i mitt fall är det nog mitt ungdomliga sinne som gör det. Men det känns konstigt när man läser om någon runt 40..typ, 40-årig man...bla bla bla....kan inte identifiera mig med det riktigt.
  • Papito
    Beya skrev 2013-01-25 20:39:16 följande:
     just precis

Så du vill att jag ska spela....make a move..?
  • Papito
    Beya skrev 2013-01-25 20:36:09 följande:
    Du är sååå söt när du är svartis

• Papito
    Angelven skrev 2013-01-25 20:40:04 följande:
    Ser du, det är vad en bra wingman fixar - nu är du söt Papito

Du blir bjuden på bröllopet...kan bjuda Filipis så att du har någon att hångla med.
  • Papito

Har någon ställt en timer så att tråden dör mellan 22 och 23 varje dag?

Får liva upp med en klassiker...passar bra i denna tråden också

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!