När var ni tillbaka på start vikten
Är nyfiken hur lång tid det tog för er att gå ner era graviditetskilon.
Skriv gärna om ni ammat eller tränat.
Är nyfiken hur lång tid det tog för er att gå ner era graviditetskilon.
Skriv gärna om ni ammat eller tränat.
Wohoo! Har gått ner 16 kg på två veckor. Nu är det bara 10 kg fett kvar :/ men det får ta den tid det tar bara.
5 dagar efter förlossning och jag ligger på 2 kilo mindre än innan graviditet.. så jag är nöjd iaf^^
8 månader efter förlossningen. Gick upp 22 kilo. Det jag gjorde var väl minst en timmes promenad per dag och att försöka hålla nere på sötsakerna, men ansträngde mig inte extremt.
Gick upp 20kg och har nu dryga 2kg kvar till startvikten, fick barn för snart 8 månader sen
3 veckor efter befallning och jag har gått ner 17 kg (utan ansträngning) nu har jag "bara" 8 kg fett att gå ner och framför allt träna bort. Men det får ta den tid det tar, 500gr i veckan ska vara bra.
Gick upp 18kg. Efter 4 dagar var 10kg bort. Nu en månad senare är 9kg till borta. Ammar och försöker tänka på kosten + många och långa promenader.
Vägde 57 kg när jag fick reda på att jag var gravid, gick upp till 73-74 kg så gick alltså upp 13-14 kg. 2 dagar efter förlossningen hade jag gått ner till 64 kg och nu snart 4 veckor efter väger jag ungefär 59 kg. Har varken ammat eller tränat
Jag gick upp 7 kilo under graviditeten, dom 7 kilona måste ha varit bebis och annat maginnehåll för när jag kom hem och ställde mig på vågen visade den samma antal kilon som innan graviditeten.
Nån mer som också upplever och går långsamt ner i vikt fast man ammar??
Jag har nu stått kvar i 64,5 och på fyra veckor har det antingen gått upp några gram eller ner. Födde min son för 9 veckor sen.
Varför går det så långsamt fast man ammar och man hör att alla rasar ner i vikt av amning??
Kommer jag rasa ner senare eller hur går det till det där? Nån erfaren som kan svara..
Puffar