• Sindyrella1983

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

tack libra

nu har jag kollat igenom allt material infor imorgon jag e redo!

• Sindyrella1983

Hoppfull, lycka till!! =)

Suck vad jag hatar telefonköer! Sitter och försöker få tag på gyn på mitt sjukhus eftersom jag tänkte göra ett distansultraljud på tisdag för att slippa en resa till Malmö.
    Och om jag gör det hemma, så kan min sambo följa med, annars kan han inte vara ledig.

Hur har era sambos/män gjort? Har dom varit med på alla ultraljud och undersökningar?

• Sindyrella1983

Jag fick en bra tid på mitt hemmasjukhus, så då kan sambon följa med.Skrattande Hans närmsta chef vet vad vi ska gå igenom och är medveten om att han kommer behöva vara ledig ett tag. Jag tror han kommer försöka vara med på allt, han vill det iallafall. Definitivt ÄP och ET.
    Jag har honom gärna med som stöd vid övriga undersöklningr också. Jag har ett par vänner som vet datumarna men dom har precis fått barn och kan därför inte bara släppa allt och åka med mig, Vill helst inte åka helt själv.

• Sindyrella1983

Hoppas det löser sig på ett eller annat sätt Diana!

Jag har nog fått lite biverkningar av hormonerna nu, huvudvärk konstant sedan torsdags och finnar av förbannelse. Jag som inte ens hade finnar i tonåren.

Men jag känner inget vid äggstockarna, så jag är lite orolig att äggblåsorna inte växer så mycket. Men det får ultraljudet visa imorgon.

• Sindyrella1983
    Libra1 skrev 2013-03-12 12:55:26 följande:
    Sindyrella: Låter ju positivt. Hoppas de hinner växa till sig till fredag. :)

Ja jag hoppas det, jag tror det var 6 st som var mellan 10-12 mm. Så det känns bra
  • Sindyrella1983

Grattis till Diana och Änglahår=)

Rosenäng jag beklagar verkligen! Rynkar på näsan

Jag måste bara få fråga en sak, jag har sjukt mycket ägglossningsflytningar, ni vet dom äggviteaktiga. Är det normalt under sprutperioden? Jag är livrädd att min kropp får ägglossning förtidigt... Hur har ni haft det?

• Sindyrella1983
    diana0101 skrev 2013-03-13 16:33:13 följande:

Jag hade oxå det och blev precis som du, skraj! Men det är bara ett tecken på att dina sprutor verkar. Så oroa dig inte, du gör allt rätt och din kropp tar hand om resten

Tack =) Skönt att veta att andra oxå har det och att det är okej! Jag kan ju inte ringa RMC om allt haha...
    Jag vill bara att det blir fredag nu så att jag kan få nästa ultraljud och förhoppningsvis få tid för ÄP.
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö