Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
tack libra
nu har jag kollat igenom allt material infor imorgon jag e redo!
tack libra
nu har jag kollat igenom allt material infor imorgon jag e redo!
Hoppfull, lycka till!! =)
Suck vad jag hatar telefonköer! Sitter och försöker få tag på gyn på mitt sjukhus eftersom jag tänkte göra ett distansultraljud på tisdag för att slippa en resa till Malmö.
Och om jag gör det hemma, så kan min sambo följa med, annars kan han inte vara ledig.
Hur har era sambos/män gjort? Har dom varit med på alla ultraljud och undersökningar?
Jag fick en bra tid på mitt hemmasjukhus, så då kan sambon följa med. Hans närmsta chef vet vad vi ska gå igenom och är medveten om att han kommer behöva vara ledig ett tag. Jag tror han kommer försöka vara med på allt, han vill det iallafall. Definitivt ÄP och ET.
Jag har honom gärna med som stöd vid övriga undersöklningr också. Jag har ett par vänner som vet datumarna men dom har precis fått barn och kan därför inte bara släppa allt och åka med mig, Vill helst inte åka helt själv.
Jag tog min första spruta igår, det gick hur bra som helst!!
Hoppas det löser sig på ett eller annat sätt Diana!
Jag har nog fått lite biverkningar av hormonerna nu, huvudvärk konstant sedan torsdags och finnar av förbannelse. Jag som inte ens hade finnar i tonåren.
Men jag känner inget vid äggstockarna, så jag är lite orolig att äggblåsorna inte växer så mycket. Men det får ultraljudet visa imorgon.
Jag hade 10-11 äggblåsor som var från små till 12 mm. Nytt vul på fredag, fortsätter med samma dos till dess.
Grattis till Diana och Änglahår=)
Rosenäng jag beklagar verkligen!
Jag måste bara få fråga en sak, jag har sjukt mycket ägglossningsflytningar, ni vet dom äggviteaktiga. Är det normalt under sprutperioden? Jag är livrädd att min kropp får ägglossning förtidigt... Hur har ni haft det?
Jag ska kolla äggblåsor imorgon, e lite nervös... hoppas det går bra.