• Sindyrella1983

Jag fick min mens tidigt i morse, på dag 30 denna gången. Så nu är det rätt exakt en månad kvar till sprutorna!! Liiiiite mer väntan! Glad
    Örk, igår läste jag om två på FB som fått barn...jag blir så irriterad. Känns som jag blir mer och mer irriterad ju närmre behandlingen jag kommer. Vill inte ens titta på Familjen Annorlunda (som jag i normala fall gillar) för att jag bara blir sur för att dom kan ligga och skaffa 10 ungar utan problem, men jag kan inte ens få ett! =(
    Har en liten skitdag med mensvärk å dåligt humör. Men det ska väl gå över snart igen!!!

• Sindyrella1983
    Libra1 skrev 2013-02-05 15:35:40 följande:
    Sindyrella: Spännande! Jag tycker tiden har gått så snabbt. Jag börjar med spray om ca 1 månad. Börjar kännas nervöst. :)

Tany: Hur går det för dig? Känner du något? :)

Själv känner jag att en förkylning är på g. Lite tråkigt. :-/ Ska ta om mitt prov på sköldkörteln. Tror ni det gör något om man är förkyld???
    Åhh då börjar vi ungefär samtidigt =) Ja det är lite blandat, samtidigt som jag inte tycker att jag gör annat än att väntar så om jag tänker att sambons barn kommer vara hos oss två gånger till, sen är det dags. Då känns det rätt nära ändå =)
  • Sindyrella1983

Libra, skönt att du tycker det e nära jag ska börja med sprutor ungefär samtidigt och tycker det e en evighet. Fördriver tiden med att läsa femtio nyanser böckerna

• Sindyrella1983

Haha ja den här väntan alltså.... Väntar man inte på mensen så är det på nåt annat. Hade velat att min mens skulle komma nu så jag kan få börja med sprutorna.

• Sindyrella1983

Jag lyckas inte uppdatera listan....

Sprutstart för mig imorgon 7/3 och VUL 12/3.

{#emotions_dlg.flower} Känns sååååå skönt att äntligen vara så långt!
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö