Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jag blev oxå så himla glad när jag såg att det var från Region Skåne, det bara sprattlade i hela kroppen. Möjligen oroar jag mig lite för att vi ska behöva vänta länge tills vi får starta behandlingen. Jag är införstådd med att det inte händer något före januari iaf men inte har de väl första mötet så mycket som ett par månader innan det är dags eller vad tror du?
Några frågor till er som genomgår eller genomgått behandling: Vi ska alltså på vårt första möte om två veckor och vad jag förstår, så får vi då reda på vilken behandling jag ska genomgå. Är det något särskilt som kan vara bra att känna till ang behandlingsform om man nu skulle få någon valmöjlighet av något slag? Något jag ska se till att fråga, veta, ifrågasätta eller kräva? Jag tänker om det är något som ni i efterhand tänkt på eller som ni fått göra om pga av deras bristande information eller liknande...?
Ja den känslan var helt obeskrivlig, stod i köket och hoppade och skrek av glädje när jag öppnade brevet Är också lite orolig för hur lång tid det tar innan själva behandlingen startar. Men januari hade ju varit bra, men det hade inte förvånat mig om det dröjer lite till... Jag vågar inte gissa riktigt alls. Det beror väl på om dom väljer långt eller kort protokoll oxå, då börjar man i olika delar av cykeln om jag fattade det rätt....