-
-
Här är det mycket upp och ner, ena stunden känns det bra, nästa stund får jag reda på att någon är gravid å då känns det skit och så gråter jag ett tag....
Men idag ska vi på möte på sjukhuset där vi ska få info (tror jag) och för att sedan gå vidare med provtagningar (tror jag)..... Känns nervöst men spännande på ett bra sätt såklart! Jag har ju längtat så sjukt till denna dagen -
Vi har nu fått info om IVF och vad som kommer hända. Vi har lämnat lite prover och ska lämna fler under de närmsta veckorna. Sen ska vi tillbaka till sjukhuset för genomgång om ca 1 månad efter det skickas remissen till Malmö och då börjar vårdgarantin gälla, alltså att vi ska ha tid inom 3 månader Känns så skönt att bollen är i rullning och att det börjar hända något!!!
-
Nä den genomgången vi ska på då är på vårt sjukhus i vår stad (bor inte i Malmö). Jag tror vi ska gå igenom våra provsvar och om där inte är något konstigt så skicaks remissen till Malmö.Maybe skrev 2012-08-29 16:36:35 följande:
Vad innebär genomgång? Är det att ni ska få veta om ni ska köra korta eller långa och hur sprutorna funderar?
Allt det andra får vi inte förrän vi har kommit till Malmö.....
Enligt min sköterska som vi träffade så var det inte ens säkert att jag behövde gå på några hormoner eftersom jag har ägglossning som normalt och det "bara" är äggledarna som saknas. -
GRATTIS Till plus =) Håller alla tummar att allt går vägen!
-
Väntar på första möte:
lovvan
Sindyrella1983
Spraystart:
Libra1 - ca 22 okt
Sprutstart:
fridalilla-19sep
Maybe - v.40
Karin13 - 15 sep
Äggplock:
Maybe - v.42 förhoppningsvis
Karin13 - v.39 (tror jag)
ET/FET:
Ruvare:
minasera '
Gravida:
Väntar på ny IVF: -
Om en vecka ska vi på återbesök på sjukhuset för att få reda på våra testresultat. Hoppas så att allt ser bra ut så att remissen kan skickas till Malmö!!
-
Ja vi hoppas oxå det! Det skulle kännas som ett bakslag om våra prover visade något dåligt resultat.... Men om en vecka så vet vi Och efter det ska jag försöka skynda på vår första tid i Malmö....
-
-
Får man en bekräftelse från RMC när dom mottagit remissen som vårt lasarett skickade? Jag undrar mest för att jag vill veta om dom har tagit emot den....