Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Vi fick ett fint embryo med 8 celler. Tre andra hade också 8 celler och ska odlas till blastocyst och frysas. Om allt ser bra ut såklart.
Fick testdag 29/5
Vi fick ett fint embryo med 8 celler. Tre andra hade också 8 celler och ska odlas till blastocyst och frysas. Om allt ser bra ut såklart.
Fick testdag 29/5
Jag har mer ont i magen idag än tidigare, gillar inte alls det. Har ont i typ äggstockarna och det gör ont när jag kissar. Det e 4 dagar sedan äggplock så det onda bör ju inte börja göra mer ont nu när det nästan gått över....
Nej jag håller vikten, men jag får fortsätta hålla koll.
Pysslan, jag går hos kurator... men inte på RMC utan på mitt hemmasjukhus. Men hon har arbetat med IVF-patienter i många år. Det är bra att gå dit, men det ger mig ungefär lika mycket som att prata med mina vänner om det. Om jag inte hade haft någon att prata med så hade jag nog gått under helt!
Absolut är vi starka tillsammans... jag e likadan, inget tålamod, undviker vissa situationer osv.
Rd3 och jag vill verkligen känna något nu, något symptom som inte beror på crinonen....
Fick brev idag, gick inte att frysa någon denna gången heller jag vet att det inte påverkar den vi har fått tillbaka. men det känns ändå sådär nu hoppas jag ännu mer på den jag ruvar på.
RD 8 idag, om jag hinner till apoteket så blir det tjuvtest imorgon.
Jag har testdag om två dagar och är på RD9 idag. Testade i morse med vanligt Clearblue, såg ett streck i vissa ljus. I badrummet syntes det men i dagsljus blev det svagare. Så jag vet inte om det var en skugga från där strecket ska vara eller om det var ett riktigt svagt plus.... Nu ska jag bara stå ut i två dagar till och hoppas på att blödningen håller sig borta, långt borta!
Usch... jag vet inte. Tog ett nytt test idag. Kan skymta något som blev pyttelite starkare efter tiden man ska läsa av det. Så jag vågar inte tro något, tycker att biverkningarna minskat till råga på allt....