• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Cina84
    olssonJenny skrev 2016-11-11 19:08:55 följande:

ja har fått ett STARKT PLUS!!!! Ja är gravid!!!!!

Åhhh grattis grattis grattis!!!! Så underbart! Nu jäklar :D
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-11-11 19:08:55 följande:

ja har fått ett STARKT PLUS!!!! Ja är gravid!!!!!

JAAAAAAA!!!!! Äntligen!!! Stort grattis!!!!!!! Tjohoo

Stor kram!
  • Cina84
    Pusheen skrev 2016-11-10 17:46:40 följande:

Ja! Köpte tre men gick på första

Men du vad spännande!!! Jag fick lite rosa på pappret rd 12 så jag tänkte att det var lika bra att veta direkt om det misslyckats så jag testade och det visade plus!!

Nu är jag här och gått två dagar över tiden

Stort lycka till verkligen! Du är så värd det nu.

Hej hallå!!

Har det blivit tillskott ännu? :D

Kram
  • Pusheen
    Cina84 skrev 2016-11-14 05:30:55 följande:

Hej hallå!!

Har det blivit tillskott ännu? :D

Kram

Gaah! Nej, envis bebis! Där jag bor så låter de inte ivfbeisar dra över mer på tiden än en vecka så jag kommer bli igångsatt imorgon!! Hade så gärna velat att den ville komma av sig självt, har hört mindre bra saker om igångsättning men man tar ju alltid bara åt sig det dåliga.

Den fick ju hjälp in så nu vill den väl ha hjälp ut med

Ska in på extra TUL idag av någon anledning. De vill veta så mkt som möjligt om bebben innan den ska ut!

Kram!
  • olssonJenny
    Pusheen skrev 2016-11-14 08:13:36 följande:

Gaah! Nej, envis bebis! Där jag bor så låter de inte ivfbeisar dra över mer på tiden än en vecka så jag kommer bli igångsatt imorgon!! Hade så gärna velat att den ville komma av sig självt, har hört mindre bra saker om igångsättning men man tar ju alltid bara åt sig det dåliga.

Ska in på extra TUL idag av någon anledning. De vill veta så mkt som möjligt om bebben innan den ska ut!

Kram!

Håller alla tummar och tår!! du får köra alla husmorstrix o se om den kommer! Lycka till o kram på dej!
  • Cina84
    Pusheen skrev 2016-11-14 08:13:36 följande:

Kram!

Ja du, den tänker säkert att nu sitter jag här som du ville nu rör jag mig inte ur fläcken ;). Skönt åsido så spännande, imorgon har du knytet i famnen <3.

Gick allt bra på tul? Jag var med på tul idag men mest för att se så att moderkakan flyttat sig uppåt. Den låg långt ner i början men nu ligger den högt i framvägg så nu sköter den sig ;). Fick en skumt av bebis också då vi även mätte den och alla mått var bra :).

Kram
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-11-14 17:59:54 följande:

Håller alla tummar och tår!! du får köra alla husmorstrix o se om den kommer! Lycka till o kram på dej!

Tack snälla <3

Har du ringt Nordic och fått tid för att kolla hjärtat på ul?

Kram!
    Cina84 skrev 2016-11-14 18:02:56 följande:

Ja du, den tänker säkert att nu sitter jag här som du ville nu rör jag mig inte ur fläcken ;). Skönt åsido så spännande, imorgon har du knytet i famnen <3.

Gick allt bra på tul? Jag var med på tul idag men mest för att se så att moderkakan flyttat sig uppåt. Den låg långt ner i början men nu ligger den högt i framvägg så nu sköter den sig ;). Fick en skumt av bebis också då vi även mätte den och alla mått var bra :).

Kram

Åh så skönt att moderkakan har vandrat uppåt! Min låg också långt ner till en början. Har också min i framvägg.

Så härligt att få se bebben Man blir lugn typ en vecka efter det sen kommer oron igen, iaf för mig

Jag fick se bebben idag men nu är den ju så stor så det var lite knepigt att se vad som var vad!

Allt såg bra ut men eftersom bebben har fått bo in sig en extra vecka så är den ju lite större nu. Runt 4000g-4300g tippade sköterskan på. Aj aj!

Hör av mig när jag kan!

Kram!
  • Cina84
    Pusheen skrev 2016-11-14 18:37:38 följande:

Tack snälla <3

Har du ringt Nordic och fått tid för att kolla hjärtat på ul?

Kram!Åh så skönt att moderkakan har vandrat uppåt! Min låg också långt ner till en början. Har också min i framvägg.

Så härligt att få se bebben Man blir lugn typ en vecka efter det sen kommer oron igen, iaf för mig

Jag fick se bebben idag men nu är den ju så stor så det var lite knepigt att se vad som var vad!

Allt såg bra ut men eftersom bebben har fått bo in sig en extra vecka så är den ju lite större nu. Runt 4000g-4300g tippade sköterskan på. Aj aj!

Hör av mig när jag kan!

Kram!

Ja men eller hur! Sen kommer man i såna nojorsvackor ;).

Så spännande! Och en aning nervöst kanske? Tror inte du ska stirra dig blind på vikten. Det kan säkert vara lätt med en stor och svårt med en liten men du är redan en fighter sedan ivf så du fixar det vad som än kommer :).

Kram och all lycka i förväg det är ni då värda <3 <3.
  • Pusheen
    Cina84 skrev 2016-11-14 19:11:46 följande:

Ja men eller hur! Sen kommer man i såna nojorsvackor ;).

Så spännande! Och en aning nervöst kanske? Tror inte du ska stirra dig blind på vikten. Det kan säkert vara lätt med en stor och svårt med en liten men du är redan en fighter sedan ivf så du fixar det vad som än kommer :).

Kram och all lycka i förväg det är ni då värda <3 <3.

De där nojorna kommer nog aldrig försvinna! En del av föräldraskapet antar jag

Aaw, tack söta du! <3

Har väntat och längtat på detta hela livet nu!

Är nervöst och pirrigt men är ändå så redo. Galet att det är dags nu och lite lustigt att man vet innan vilken dag det ska ske!

Kram kram!
  • Cina84
    Pusheen skrev 2016-11-14 20:08:39 följande:

De där nojorna kommer nog aldrig försvinna! En del av föräldraskapet antar jag

Aaw, tack söta du! <3

Har väntat och längtat på detta hela livet nu!

Är nervöst och pirrigt men är ändå så redo. Galet att det är dags nu och lite lustigt att man vet innan vilken dag det ska ske!

Kram kram!

Det tror jag med.. tyvärr ;).

Å sen när du håller lilla knytet i famnen så är det som att hen alltid varit hos er <3. Ååh jag vill också att tiden ska gå fort dit, samtidigt som att det är mysigt att ha den lilla i magen.

Nä nu ska du få gå å lägga dig.

Kram!
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö