• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • olssonJenny
    Pusheen skrev 2016-11-08 12:04:31 följande:

Jag använde faktiskt binda alla de dagar som jag tog den!

Ja bytar binda typ 3ggr dagen ???? sjukt drygt.. nu har ja dragit på mig flunsan med o är rädd att mina små korn skall försvinna!
  • olssonJenny
    Cina84 skrev 2016-11-08 17:18:21 följande:

Jag fick också använda skydd för det kom rätt bra den gången jag använde det.

Visst gör de! Ingen skön känsla när de känslor som man kissar ner sig!
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-11-09 02:38:35 följande:

Ja bytar binda typ 3ggr dagen ???? sjukt drygt.. nu har ja dragit på mig flunsan med o är rädd att mina små korn skall försvinna!

Ja; jag försökte se det som att jag hade mens hehe, gick inte på något annat sätt! Sjukt äckligt!

Men så värt det! Blev ju gravid den gången
  • olssonJenny
    Pusheen skrev 2016-11-09 05:13:41 följande:

Ja; jag försökte se det som att jag hade mens hehe, gick inte på något annat sätt! Sjukt äckligt!

Men så värt det! Blev ju gravid den gången

Men var de ditt första försök som gav dig ett plus från Nordic? Ja skall testa söndag. O är drygt 1 1/2 v efter min bim.. o så långt har jag inte kommit. De e 2veckor sen de satte in imorgon
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-11-10 17:34:10 följande:

Men var de ditt första försök som gav dig ett plus från Nordic? Ja skall testa söndag. O är drygt 1 1/2 v efter min bim.. o så långt har jag inte kommit. De e 2veckor sen de satte in imorgon

Ja! Köpte tre men gick på första

Men du vad spännande!!! Jag fick lite rosa på pappret rd 12 så jag tänkte att det var lika bra att veta direkt om det misslyckats så jag testade och det visade plus!!

Nu är jag här och gått två dagar över tiden

Stort lycka till verkligen! Du är så värd det nu.
  • olssonJenny
    Pusheen skrev 2016-11-10 17:46:40 följande:

Ja! Köpte tre men gick på första

Men du vad spännande!!! Jag fick lite rosa på pappret rd 12 så jag tänkte att det var lika bra att veta direkt om det misslyckats så jag testade och det visade plus!!

Nu är jag här och gått två dagar över tiden

Stort lycka till verkligen! Du är så värd det nu.

Åå va spännande!!! Önskar dej o liten all lycka! Räknade på de o ja är inne på min rd 15???? har inte kommit över 10 innan! Hoppas hoppas!! Är oxå nyfiken på om de är en lr två!
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-11-10 20:19:31 följande:

Åå va spännande!!! Önskar dej o liten all lycka! Räknade på de o ja är inne på min rd 15???? har inte kommit över 10 innan! Hoppas hoppas!! Är oxå nyfiken på om de är en lr två!

Tack snälla!

Oj men det låter ju riktigt lovande! Håller alla tummar och tår för dig <3

Fick också tillbaks två och en var envisast om att få vara kvar <3
  • olssonJenny
    Pusheen skrev 2016-11-10 23:03:58 följande:

Tack snälla!

Oj men det låter ju riktigt lovande! Håller alla tummar och tår för dig <3

Fick också tillbaks två och en var envisast om att få vara kvar <3

de va som ja sa till min sambo att om bara ett ägg fäster så är ja mer än nöjd! önskan att få en liten är oändlig! går o har ont i ryggen och mage hela tiden men antar att de e för att livmoder växer! o om allt håller i sig går vi in i v6 på farsdag och v12 på julafton så de blir en bra klapp:)
  • Cina84
    olssonJenny skrev 2016-11-10 17:34:10 följande:

Håller tummar och tår att det är er tur <3. Jag tycker också att det Låter lockande med att du kommit så långt över bim :).

Kram
  • olssonJenny
    Cina84 skrev 2016-11-11 18:04:32 följande:

Håller tummar och tår att det är er tur <3. Jag tycker också att det Låter lockande med att du kommit så långt över bim :).

Kram

ja har fått ett STARKT PLUS!!!! Ja är gravid!!!!!
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö