olssonJenny skrev 2016-05-09 09:48:05 följande:
Kära hjärtat! Jag tror inte de är ett misslyckat försök har sj haft 2 innan här hos rmc. Utan ja tror mer det är att något inte har varit rätt hos ägget och att kroppen berättat det för oss genom att stöta bort det dåliga. Hur ont det än gör, hur ledsna och knäckta vi än blir så tror jag att de har funnits en mening med detta. De tog ett bra tag innan jag ville träffa folk med små barn. Innan jag ens lät sambon ta på mig för ja kände det som mitt fel. Du är inte ensam och du får gärna skriva till mig på Facebook så kan vi ta och berätta för varandra via mail hur vi känner oss
Tack fina du för dina ord. Jag önskar att jag kunde se det så. Ibland kan jag kanske det. Och någon gång kanske helt på riktigt. Hade det bara funnits garantier för att vi någon gång skulle sitta här med ett barn, då hade man kanske orkat. Nu orkar man för att man måste och för att längtan är så stor. Men hur länge gör man det?
Jag skriver gärna till dig mer privat, men vill inte skriva ut mitt namn här. Hur hittar jag dig?