Cina84 skrev 2016-02-14 17:29:15 följande:
Ah okej men då ska du väl ändå få till en bra skörd oavsett utgång :). Befruktar de äggen innan de fryser dem om du riskerar överstim?
Hi hi ja varför ;).
Lycka till imorgon!
Nope ingen undersökning innan, jag ska bara vänta in äl. Förra cykeln kom den på dag 14 vilket är imorgon och månaden innan på dag 18 så någongång denna vecka ska det slå om förhoppningsvis :). Nervöst men jag har bestämt mig för att göra allt för att tänka positivt! (Får se hur länge jag klarar det.).
Kram
Ja; de gör icsi och sen odlar och fryser in. Vet inte hur länge de odlar. Det måste jag fråga imorgon! Beror nog på hur många ägg det blir..
Tack för lyckönskningen
Haha nu kanske det blir du som måste vänta! Vänta på mig!
Ahaa, så du testar hemma och meddelar sen när det blir till kliniken? Förlåt att jag inte minns med är detta ert sista genom landstinget?
Kajo skrev 2016-02-14 19:00:15 följande:
Nu har jag precis blandat menopuren, tar första sprutan ikväll. Det är över 1 år sen jag gjorde detta sist. Är nervös och livrädd, vill ju bara det ska funka nu. Det har varit en jäkligt seg start på året; först va ju mensen försenad 3 veckor (har aldrig hänt innan). Sen hade jag två blåsor, en blåsa på vardera äggstock. Den ena blev punkterad i fredags och sen kom mensen tillslut. Är redan trött på allting! Mkt känslor idag :(
Usch Kajo, jag förstår dig! Så jäkla segt när allt går emot en. Kommer gå bra med sprutorna och sen kommer det säkert ge en fin utdelning. Håller verkligen tummarna för det!
Kram