• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Cina84

Idag blev det omslag :). Så nästa fredag blir det återföring. Jag fick för mig att de sa fem dagar efter men ack så fel jag hade. Så nu behöver jag inte tänka på det mer, nu återstår bara de andra stegen...

Kram!

• Kajo
    Cina84 skrev 2016-02-19 15:56:47 följande:

Idag blev det omslag :). Så nästa fredag blir det återföring. Jag fick för mig att de sa fem dagar efter men ack så fel jag hade. Så nu behöver jag inte tänka på det mer, nu återstår bara de andra stegen...

Kram!

Skönt! Nu kan du inte göra mer än att vänta. Jag hade en del ägg på g. Ska dit igen på tisdag, antagligen plock på fredag.
  • Cina84
    Kajo skrev 2016-02-19 16:01:43 följande:

Skönt! Nu kan du inte göra mer än att vänta. Jag hade en del ägg på g. Ska dit igen på tisdag, antagligen plock på fredag.

Nej precis, en paus innan nästa.. Javisst ja det var idag du skulle dit. Men då är det på g hos dig med. Då börjar du nedräkningen med sprutorna nu ;).
  • Regnbågsdröm
    Pusheen skrev 2016-02-18 23:16:43 följande:
    Ja men exakt! Så tror jag alla gånger att det var för mig. Sista försöket på RMC så kändes det som att de tog allt de kom åt, även de mindre.

Denna gången på nordic (även om jag minns lite luddigt) så verkade det som och jag tyckte att jag hörde att de bara tog de som de verkligen trodde var mogna, de allra största.

Så jag håller med dig. Så måste det vara.

Klart att jag hoppas att det går bra för dig! Hoppas det går bra för alla här inne!

Nu bara måste det gå hela vägen för någon av oss snart! Harvat runt länge här inne nu.. :)
    Då tror jag på den teorin!

Lycka till nu! Så hoppas jag att nästa grupp vi hörs i blir en gravidgrupp någon gång i framtiden

Stor kram!
  • Cina84
    Pusheen skrev 2016-02-18 23:16:43 följande:

Ja men exakt! Så tror jag alla gånger att det var för mig. Sista försöket på RMC så kändes det som att de tog allt de kom åt, även de mindre.

Denna gången på nordic (även om jag minns lite luddigt) så verkade det som och jag tyckte att jag hörde att de bara tog de som de verkligen trodde var mogna, de allra största.

Så jag håller med dig. Så måste det vara.

Klart att jag hoppas att det går bra för dig! Hoppas det går bra för alla här inne!

Nu bara måste det gå hela vägen för någon av oss snart! Harvat runt länge här inne nu.. :)

Skickar en kram.

Hoppas det gick bra idag <3.
  • Pusheen

Kul att du är på g Kajo och skönt att allt gick bra idag. Jag tror ju alltid att det typ inte skulle haha hänt någonting när man går dit första gången. Men det har det ju alltid :)

Skönt för dig också Cina att omslaget äntligen kom! Heja din kropp hörde oss ;)

Tack Regnbågsdröm! Snart måste vi kunna ta varandra i handen och gå vidare till en gravidgrupp :)

Jag då? ;) Jag är lycklig ruvare till två toppembryon!! Är så glad! :)

Kram på er och trevlig helg!

• Cina84
    Pusheen skrev 2016-02-19 18:52:04 följande:

Kul att du är på g Kajo och skönt att allt gick bra idag. Jag tror ju alltid att det typ inte skulle haha hänt någonting när man går dit första gången. Men det har det ju alltid :)

Tack Regnbågsdröm! Snart måste vi kunna ta varandra i handen och gå vidare till en gravidgrupp :)

Grattis! :D

Puh.. Hann bli lite orolig att det inte gått bra för dig. Du brukar ju vara snabb med att skriva hur det gått.
  • Regnbågsdröm
    Pusheen skrev 2016-02-19 18:52:04 följande:

Åh! Fint! Grattis till två fina embryon och till ruvningen! Nu håller jag mina tummar och att vi kan ta varandra i handen sen <3
  • Pusheen
    Cina84 skrev 2016-02-19 19:36:39 följande:

Grattis! :D

Puh.. Hann bli lite orolig att det inte gått bra för dig. Du brukar ju vara snabb med att skriva hur det gått.

Haha, gullig du är ;)

Har min far på besök så vi har haft fullt upp hela dagen :)
  • Cina84
    Pusheen skrev 2016-02-19 23:09:01 följande:

Haha, gullig du är ;)

Har min far på besök så vi har haft fullt upp hela dagen :)

Ahh okej, förklaring godkänd ;) :p.
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö