Regnbågsdröm skrev 2016-02-25 15:50:53 följande:
Det kommer absolut gillas som ett försök om det går hela vägen till ÄP. Går det inte dit så gills det ändå inte som ett försök. Då är det "bara" tiden och känslorna som får ta smällen.
Fastän det blivit misstag?
frkvilljunu skrev 2016-02-25 16:00:03 följande:
Jag ska spruta med 300 nu två dagar och sen nytt ul. fördelen med långt protokoll menade läkaren var att man har lite fler dagar på sig att kunna stimulera eftersom man stängt av sin egen ägglossning.har inte tänkt på det tidigare.
Förra försöket fick vi avbryta för att bara 1 blåsa växte till sig och de få andra som jag haft på gång vid de första ul hade gått ner i storlek när vi kom in på tredje.
.
Än är det ju inte kört men känns rätt motigt - kollade i journalen från sist och det var samma blåsa då som växte som nu eller jag får det till det första på vänster. så är ju rätt rädd för att det ska bli på samma sätt. och jag vet att jag målar fan på väggen lite för snabbt nu men tankarna far ju dit - undrar i såna fall om det överhuvudtaget kommer vara lönt att försöka mer...
Skitdag blev det och ja hela grejen med att de inte ringt var både läkare och sjuksköterska jätteupprörda över och skulle reda ut. Jag är sur som bara den för att det blev så , räcker med problem att fundera över som man har liksom men det går ju inte att få ogjort så i det långa loppet spelar det ju ingen roll för mig så här i efterhand.
Okej, är inte hemma på långt protokoll men då finns det chans att det rättar till sig. Håller tummarna :).
Ah okej men vad bra! Ja det är ju klart att de måste blivit, de vill såklart inte heller att det ska hända.