olssonJenny skrev 2016-12-08 15:16:02 följande:
Jo de gick super! Som ja grät!! Där va ju en liten o ett hjärta som slog fort, så häftigt! Kan ju inte sluta titta på den bilden vi fick ta. Helt underbart.
Den resan man går igenom är mentalt förstörande men så värt det cider slutändan! Alla dessa sprutor sniff och den hemska äggplockningen..Men va gjorde dem när man fick se den lilla bönan.. Carina min läkare bara logga åt min lycka och sambon sa inte så mkt men i bilen kom där en tår o han sa shit ja skall bli pappa.. Då blev man varm i kroppen:)
Hur har första tiden som mamma varit för dej??
Grattis och vad kul för er att få se lilla livet :D. Nu kan du pusta ut lite mer väl :). Du se att tiden kommer gå så fort och snart får du känna de första sparkarna med on du inte redan gjort det.
Kram
Pusheen skrev 2016-12-29 08:36:06 följande:
Börjar dra ihop sig för dig! Hur går det? Längtar efter din bebis med!
Jag vill redan ha fler haha
Undrar hur snabbt man kan gå på det igen?
Minnena från förlossningen bleknar snabbt.. sen beror det väl på vilken typ av förlossning man fick och vilken typ av bebis man får.
Hur tänker ni med syskon? Vi vill gärna försöka..
Kram!
Hej!
Jodå det går bra, har dock en konstant hård mage vilket är en aning påfrestande så jag vill inte göra för mycket.. vill ej heller aktivera mig för mycket och riskera att den kommer innan tolvslaget ;). Korkad tanke kanske men men :p.
Fina du <3 Jag längtar också men tror att jag stoppar mig lite från att pusta ut tills den lill* tittat ut, vilket jag tror är en pers av Ivfhjärna igen... den tillåter mig inte riktigt att glädjas än..
Vad jag hört är man i vanliga fall skyddad så länge man ammar men jag vet inte om det påverkar en ivf. Du får återkomma när du kollat upp det :). Vet inte om jag frågat dig men hur gick förlossning? Kom ni snabbt in i bebisvardagen?
Vi är nog rätt så överens om att vi också skulle vilja försöka få till ett syskon, så vi får köra privat då för det blev inga eskimåer till frysen. Men tanken är lite skrämmande, kommer vi behöva genomgå lika många försök igen?!?!? Fick ni några till frysen på ert försök?
Kram och gott nytt år om vi inte hörs innan :)