Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jag har också gått och det funkade ! Hon finns i Lomma ! Riktigt duktig !
Jag har också gått och det funkade ! Hon finns i Lomma ! Riktigt duktig !
10 gånger det var för att min kropp var helt i obalans !
Jag är i vecka 10.
Förstår att du bröt ihop men det kommer säkert gå bra när ni kollar den igen!
Lyssnade de bara efter hjärtljud eller tittade de med ultraljud om de kunde se hjärtat slå?
Läst att man inte kan höra hjärtat förrän långt senare.
Cina vännen, hur går det för dig? Måste väl vara dags nu igen? Tänker på dig <3
Jag har också tänkt på dig! Lycka till nu, jag ska också vädja till alla sorters väsen att det är denna gången det går för dig!<3
Då är det sprutstart imorgon? Kram
Åh vad skönt att du är igång! Håller tummarna så de blir blå!! Håll oss uppdaterade hur det går. Ska tänka på dig!
Kram
Då är första sprutan tagen! Jag får ju säga att det var en aningen smidigare att ta gonal än Menopur. Nu gäller det bara att ta sig igenom detta.. igen.. Jag tar tacksamt emot alla tips som kan underlätta det hela för jag tror att det kommer bli tufft.
Kram på er <3
Härligt att du är igång! Är det första gången med Gonal? Det är smidigt värre
Du kommer klara detta galant!
Kram!
Ååå va kul grattis!!
Menopuren är jobbig tycker de va trögare o sticka med den ,gonal-f bara slinker ner i skinnet. Men de tycker ja skulle köra både gonal-f och Menopur denna omgång! Sniffstart imorgon!
Försöker skaka av mig känslan att jag har blivit ogravid ! Helt sjukt att det här aldrig tar slut !
[quote=76515824][quote-nick]Cina84 skrev
Ja den känns lite lättare att trycka in å det är alltid skönt. Värre är det med orgalutranen.. Men den oroar vi oss för senare ;).
Åh! Kul att du också får köra igång igen :).
Kram!
[/quote]
Ibland behöver man någon som säger till en ;). Det kan du vara glad för att du slipper, den liksom måste tryckas in :/. Dock tar jag den i magen å det måste vara lite lättare än i låret.
Jag känner igen mig! När jag skulle ta första n nu så kom de negativa tankarna över mig :(. Men jag har börjat gå hos en terapeut och har fått lite verktyg att använda mig av som jag tycker jag kan plocka fram. jag har även börjat gå till en akupunktör för att stressa ner kroppen och ev få den till att ta emot embryot lättare. Jag tycker att kombin av detta har stressat ner mig. Men jag fasar ändå för ruvningen!
Vi får kämpa! <3
Tack fina :). Skickar en massa till dig med! Yoga tror jag också är bra! Jag kör mindfullness på kvällen för att varva ner och jag däckar hur snabbt som helst :).
Potatisavkok..låter.. Gott.. ;).
skönt att du har en dag så du vet lite var du är i planeringen. Jag ska in på vul på onsdag och går allt som det ska så blir det äp nästa vecka.
Kram