frkvilljunu skrev 2016-02-11 10:45:56 följande:
Känner så väl igen mig!!!
Jag börjar spruta den 18 så vi kommer ligga väldigt lika. Mår skit av synarelan just nu. gick bra fram till jag fick blödning sen kom den konstanta huvudvärken som ett brev på posten.
Lika mycket som jag bara vill att tiden ska rusa så jag får veta om det går denna gång önskar jag att den står still här och nu för att slippa den sjuka känslobergochdalbanan som kommer...just här och nu är det liksom inget som kan gå fel...
Du skriver precis som jag känner! Den tiden efter återföring.. Man vill inte tänka alls samtidigt som man vill tänka positivt och så kommer de negativa tankarna in.. Tänk om man hade kunnat få något magiskt piller för art stänga av hjärnan då ;),
Pusheen skrev 2016-02-12 17:12:59 följande:
Cina, vi kommer nog ligga ganska lika ändå. OM jag ens kommer få tillbaks något!! Äp blir nog på onsdag nästa vecka det det ut som. Men jag ser ut att ligga nära överstimulering så efter äp kanske det bli totalfrys kallade hon det.. Får helt enkelt se hur det blir.
Blåsorna har inte vuxit på sig som de vill och de vågar inte höja menopuren mer för då ka det bara explodera.. Hon ville ge det ett par dagar till och hoppas på att de växer till sig lagom mycket. Vill verkligen inte bli överstimulerad! Segt också om allt måste frysas för att sen få det tillbaks vid ett annat tillfälle. Mest rädd för att det inte ska klara av att frysas in.. Har ju aldrig ens haft något att frysa.
Ja ja.. Det blir säkert bra!
Kram
Så tråkigt för dig om de fryser allt :( men bra att de är försiktiga och inte riskerar något, överstimulering är inget att leka med har jag hört. Blir det nytt ultraljud innan du tar ovitrellen?
Kram :) (håller tummar och tår för att äggen skärper till sig)