• Rosenäng

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Grattis tjejer :) Jag har nu fått en ny plan. Sprutstart v20 och äp v22. Då va det den här väntan igen...

• Rosenäng

Fin listan har blivit Libra :) Jag uppdaterar den med mina nya datum.

{#emotions_dlg.flower}Väntar på första möte:
    Dream

{#emotions_dlg.flower}Spraystart:
    Pärla84- 19 mars
    Lund76 - 29 mars

{#emotions_dlg.flower}Sprutstart:
    Libra1 - v.13
    Försöker1 -v.14
    Rosenäng - v.20 

{#emotions_dlg.flower}VUL:

HjärtaÄggplock:
    Sindyrella1983 - v.12
    gklassy - v.14
    Libra1 - v.15
    Pärla84 -v.15
    Försöker1- v.16
    Mjeja- v.17
    Tinapina - v.17
    Lund76 v.18
    Hoppfull2013 - v.24
    Rosenäng -  v.22

HjärtaET/FET:

BabyRuvare och testdag:
    diana0101 - 26/3

GravidGravida:
    Karin13
    Fridalilla
    Tant Groda
    Cornelia95
    Malphie
    Annanax
    Maybe
    Desiderans
    TheMrs81
    lovvan
    änglahår
    Jessicaaa

NalleIVF försök ( färskt och frysa )
    Tany - 2
    Karin13 - 3 (Gravid)
    Fridalilla - 2 (Gravid)
    Libra1- 3 Malphie - 1 (Gravid)
    Tant Groda - 1(Gravid)
    Försöker1 - 3
    Sessan 83 K - 1
    TheMrs81 - 2 (Gravid)
    Bollaloll - 1
    Mjeja -2
    Jessicaaa - 2 (Gravid)
    Hoppfull2013 - 2
    Cornelia95 - 1 (Gravid)
    Maybe - 2 (Gravid)
    Mimmie01 - 4
    Strandhem - 2
    Änglahår - 1
    Annanax - 5 (Gravid)
    Tizzle - 1
    Iovvan -1 (Gravid)
    Diana0101- 1
    Sindyrella1983 -1
    Rosenäng -2 
    Tinapina - 3
    Lund76 -2
    Desiderans -1 (Gravid)
    Pärla84 - 1

• Rosenäng

Pärla, jag förstår verkligen hur du känner. För oss såg allt så himla fint ut. De fick ut 22 st ägg, inget av dem var ens i närheten att bli befuktade. Vi har svårt att få upp modet till kommande försök i maj, känns som vi helt enkelt inte passar ihop. Men, som de andra tjejerna skriver så har det ju varit så här för många. Kram

• Rosenäng

Hej tjejer, får jag hoppa in med en fråga i er diskussion? Denna vecka ska min mens komma för start av min andra ivf. Jag misstänker dock att den kanske dröjer tills ons nästa vecka. Tror ni jag kan få starta ändå? Är så rädd för att ringa och fråga, är rädd att de bara säger att det är bättre att boka ny tid efter sommaren... Någon som haft försenad mens vid ivfstart? Kram till dig Sessan!

• Rosenäng
    Hoppfull2013 skrev 2013-05-15 18:06:07 följande:
    Förra gången jag skulle sätta igång blev min mens försenad en vecka oh då ringde jag dit när det hade gått några dagar och sa som det var. Då kunde de se i datorn att mitt ÄP redan hade flyttats fram en vecka i deras kalender. Så jag tror de räknar med det, det är ju ganska vanligt med förseningar. Men det kan ju ändå vara bra att du ringer och meddelar! 

Den här gången blev mensen också försenad mer än en vecka och då ringde jag redan förra månaden och sa det och då blev jag framflyttad en vecka i schemat. Jag har dock fått som deadline att mensen får komma senast 13 juni för att hinna med (korta metoden) innan sommaruppehållet! 

Tack för ditt svar Hoppfull! Tänker att jag ringer på måndag om den inte kommit under helgen.
  • Rosenäng

Tack för att du tänker på mig Hoppfull, mensen kom idag och RMC reagerade inte över att den var sen som tur va. Sitter med mobilen så om någon tänkt uppdatera listan får ni gärna lägga in mig på sprutstart 22/5 och vul 27/5 :). Till midsommar hoppas jag kunna tacka nej till snapsen ;). Jag förstår din oro Diana, menopur som jag ska ta denna gången hade också massa lustiga biverkningar. Får hoppas på att de är väldigt ovanliga...

• Rosenäng
    Ingen 1 skrev 2013-05-28 11:09:38 följande:
    Tyvärr blev inte något av våra 17 ägg befruktade... En läkare skulle ringa oss i fm.

Usch nej, så himla tråkigt Ingen 1 :( Jag känner verkligen med dig. Vi hade samma på vårt första i mars, fick ut 22 fina ägg men inget blev befruktat. De kunde inte säga varför det belv som det blev då allt såg bra ut. Läkaren ringde till oss också och sa att vi kunde boka ny tid så snart nästa mens kommit igång. Vi har ÄP 2 nästa vecka och hoppas på ett annat resultat denna gång. 
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö