• Rosenäng

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Hoppas du blir bättre snart Malphie!

• Rosenäng

Håller tummar och tår Tant Groda!

Sindyrella, hoppas att vi alla på listan får starta tillsammans, er remiss inkom alltså en vecka efter oss.
    Håll utkik i postlådan i dagarna Skrattande

• Rosenäng

Tany, jag vet att det känns tungt ibland. Jag försöker tänka att all väntan beror på att tiden ska bli helt rätt för att vi ska kunna få just vårt barn. Den själ som väntar på att få komma till just dig eller mig ska hamna rätt. Snart är det vår tur {#emotions_dlg.flower}

• Rosenäng

Tany, vill du lägga in datum för mitt första möte? 26/11. Som ni andra tjejer vågar jag heller knappt hoppas på januari, men tänk om :) jag återkommer med rapport på måndag om när det blir. Förhoppningsvis får vi alla tre köra samtidigt.

• Rosenäng
    Sindyrella1983 skrev 2012-11-22 11:24:36 följande:
    Åhh jag känner mig som ett barn som väntar på jultomten.... idag är det 2 veckor till vårt första möte på RMC! Jag är såååå förväntansfull, vill bara att tiden ska gå snabbt snabbt snabbt!!Glad
    Jag känner som du :) Kan inte bärga mig tills på måndag! Speciellt idag efter alla babyboom-bomber på FB...  
  • Rosenäng
    Sindyrella1983 skrev 2012-11-22 14:06:08 följande:

=) Du måste berätta allt sen =) Jag är så nyfiken på vad som händer och när man får börja behandling....

Jag lovar :)
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö